challenge Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 Hallo, Ik ben in bezit van een Dreambox 7025 met daarop Gemini2 Projekt 4.60. Is er een manier om te bezien welke datum op de smartcard staat wanneer abo eindigd of uberhaubt data die op de kaart staat? Veel andere ontvangers laten ook eventuele berichten zien van canalplus echter alhoewel ik alle menuopties uitvoerig heb doorgezocht vind ik alleen zaken gerelateerd aan de common interface. Of doe ik iets fout? Groetjes George.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 ligt een beetje aan je emu / softcam als je CCcam gebruikt kun je het zelfs via je internet webbrowser zien indien je boven in de adres balk het volgende intikt xxx.xxx.xxx.xxx:16001 ofwel IPnummer van je dreambox met dubbele punt 16001 ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
challenge Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Geplaatst: 18 juni 2010 Aah danjewel. Gebruik Inderdaad CCcam dus zal kijken of dat lukt. Bedankt voor je reactie. Groetjes George
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen