Peter F de M Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 Heeft iemand ervaringen met de LG plasma HD Tv van 60 inch. Hij wordt mometeel voor onder de 1300 euro's vekocht. Dit is natuurlijk spotgoedkoop voor zo'n groot scherm.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 als je voor groot gaat is het een goede prijs : grootte zo las ik in menig review hij is echter wel al meer dan een jaar op de markt (dec 2008) en daarmee iets ouder qua technologie de contrastverhouding is 3.000.000:1 hetgeen best aardig te noemen is vooral zelf gaan kijken en vergelijken dus. 1,39 m breedte is wel een monster in een doorzon huiskamer dan moet je ook wel minstens 4,5 meter veraf kunnen zitten ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 18 juni 2010 Moderator Geplaatst: 18 juni 2010 Voor de door mij beoogde 65" 65VT20 (schermdiagonaal 1,65 meter)van Panasonic wordt in de gebruiksaanwijzing een kijkafstand van 3,80 meter aanbevolen. Bij HD is de vuistregel kijkafstand= 3x de beeldhoogte. En voor 3-d weergave kan ik alleen maar zegen, hoe groter hoe beter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast hagar Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Ik heb de 50PK250 gekocht voor 700 euros en ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit voor deze prijs gewoon erg goed is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen