Ga naar inhoud

[DM800HD] dm800hd op internet verbinden op de camping

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag ik heb een dm800hd op gemini 4.7 en 5.0 draaien en deze staat op de camping waar ze draadloos internet hebben.

Ik heb een usb internet adapter gebruikt die de wifi server perfect ziet echter moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invullen en ik weet niet waar en hoe ik deze op de dreambox kan invullen, iemand een idee en werkt de dreambox ook met eventueel mobiel internet of met een huawei E5 wifi modem.

Bedankt alvast voor de antwoorden

Geplaatst:

je kan er een router aanhangen, deze instellen als (client)bridge, signaal pak je op met de bridge en gaan met die banaan.

werkt prima, ik heb het ook zo gedaan, op de camping.. wink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

Ja dat zou kunnen maar als het met een ticket systeem werkt gaat dat niet want dan moet je dus in loggen op de inlog server

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

ja dat klopt, ik heb het i.i.g. zo gedaan zoals ik eerder heb gezegd, heb ook een pc aan de bridge gehangen, heb toen ingelogd met gebruikers naam en wachtwoord, dreambox er ook ingeplugd (in de bridge) en had toen ook internet verbinding op de dream. smile

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden ik ga het een het ander proberen en ja ik heb te maken met een ticket van skybites dus je moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren wil je internet hebben.

Wat ook mogelijk is lijkt me om met mobiel internet te werken in combinatie met een wifi modem zoals een huawei E5.

Geplaatst:

Met de pc (laptop) zorgen dat je op het internet komt wireless.

Je kan dan je gewone ethernet adapter delen, en zo bekabelt de dreambox aansluiten.

Werkt prima ik heb het zo voor elkaar gemaakt bij iemand op de camping..is volgens mij de gemakkelijkste manier om het voor alkaar te krijgen als ze op de camping met tickets werken.

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen