Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb sinds vanmiddag een gebruikte blackberry 8820 in mijn bezit. maar nu ben ik zo stom geweest om hem weer terug te zetten naar de vodafoon sofware. ik zou hem zo graag weer terug willen zetten naar de alternatieve software maar weet dus niet hoe. hij is kennelijk wel vrijgemaakt van de provider want ik heb een andere kaart als vodafoon er in en deze werkt gewoon. ik heb als besturing gevonden platform 2.7.0.105 toepassingsversie 40500.174 (294)

ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen want ik denk dat ik waarschijnlijk ook bepaalde software moet hebben om de programma's o de blakberry te kunnen instaleren. dus als er iemand mij op weg kan helpen heeeeeeeeeeel graag.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Weet niet of je een softreset of een harde reset hebt gedaan.

Eea is wel op te losse met ingave van code's. Je software is idd de laatste versie.

Geplaatst:

En wat Google'n op Factory en Master reset. Mocht Vodafone toch weer terug komen, dan wordt het elders nieuwe software erin laten zetten.

Zou niet weten of je dat zelf kan met een kabel. Sommige toestellen hebben nl onder de accu ook een 4 vergulde vlakjes zitten en patchen ze hem als het ware. Beetje net als de Philips Tuners met de OSlink.

Geplaatst:

ben er uit had op de een of andere manier een ander thema gesecteerd nu weer terug naar mijn begin thema gegaan en alles staat weer zoals het was

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Een thema, ik had het kunnen weten blush

Mijn lapdoos van Compaq had toen ik hem kreeg ook een eigen leven met hun Thema. Toen ik een ander Thema had geselecteerd was ik pas van die ellende af.

Had nog zitten zoeken, maar je software was echt de laatste volgens wat fora's.

Succes met Twitteren. wink

Geplaatst:

Je kunt toch gewoon via de BlackBerry Desktop Manager de laatste BlackBerry software voor die SmartPhone erop zetten?

Ik snap je probleem niet helemaal. Ik heb al 2 BlackBerry´s gehad, de eerste een 8800 en mijn tweede is nu een 9700 Bold.

Beide komen van Vodafone met een 2 jaar kontrakt. Ze zijn Simlock vrij. En ik zie helemaal geen Vodafone software.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Nee het is een Thema, zoals je je voorkeuren van Ringtonen en achtergronden in kunt stellen.

Naar alle waarschijnlijkheid is Vodafone ook een Thema.

Gaf al aan dat zijn software de laatste was, dus daar kan het niet aan liggen en moet je het elders zoeken. Als de software Vodafone eigen was dan had er een ander firmwarenummer gestaan.

vergelijk het ook als een beetje met Thema's op sattuners van PLI, Josje, Toh, en ook de Thema's van Linux-distri's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen