wiltop Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 kan ik ook een usb dvd player aansluiten hdf image in gebruik 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
Tonskidutch Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 proberen kost geen al te grote moeite, gewoon proberen, kan het zelf niet voor je testen of erover adviseren daar ik geen usb-dvd speler heb staan. heb echter wel een esata dvd speler eraan gehangen en die is te benaderen als de dvd erin zit. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Zojuist even geprobeerd om een oude USB DVD brander eraan te hangen en dit werkt gewoon. Een bespeelde DVD erin en de USB kabel gewoon aan de voorkant erin gedaan. Er komt een pop-up waar je kan kiezen om de DVD af te spelen. De DVD speelt gewoon af. Stel je er ook niet teveel van voor, de fysieke DVD speler biedt geen extra's boven de softwarematige speler die je kan installeren, ze doen het alle twee even slecht
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 maar het vermijdt de moeite de dvd te kopieren naar een harde schijf of usb-stick... VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
wiltop Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Geplaatst: 20 juni 2010 natuurlijk heb ik het geprobeerd , maar het lukte mij niet , met de kennis van nu , daarom vraag ik het ook , of ik iets niet weet 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie ze doen het alle twee even slecht nu heb ik toch heel specifiek gisteren nog drie dvd's naar mijn nas gekopieerd en getest met het nieuwe image en dvdplayer dat werkt hier brilliant. (VTI 1.3 master inside) ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Het slecht is in deze dat er geen DTS geluid doorgegeven wordt en de menu's niet altijd overeenkomen met wat je in beeld ziet.
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 DTS wordt doorgegeven maar niet verwerkt dus op je av-receiver hoor je t de menu's is INDERDAAD een beetje tricky maar ik kijk meestal van begin tot eind en zit niet op knoppen te spelen (mijn tekortkoming = misschien een voordeel) ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch DTS wordt doorgegeven maar niet verwerkt dus op je av-receiver hoor je t Dan gaat er bij mij zeker iets niet goed want DTS krijg ik niet te horen op mijn receiver en de bijbehorende indicatie blijft uiteraard ook uit. Ik heb de VU+ met een optische kabel aangesloten op mijn receiver maar er gebeurt niets. Was het niet zo dat er een bestand handmatig verwijderd moest worden om DTS door te geven?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen