Ga naar inhoud


Schandalig: betaal € 1, voor mayonaise bij restaurant keten


djpetit

Aanbevolen berichten

Gisteren sinds jaren weer bij een groot landelijk (europees) restaurant gegeten. Daar werd ons gevraagd of we mayonaise bij onze friet wilden. Tuurlijk altijd lekker om even te dippen.

 

Aan het einde van de avond zien we op de rekening € 1,- staan voor de mayo. Dit hoort toch niet bij een restaurant ...of vergis ik me nu ? Ik snap dat je dit moet betalen bij de frietzaak, maar toch niet bij een restaurant ?? Das toch verleden tijd lijkt me !

 

groet,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is toch netjes als alles keurig gespecificeerd is.

Kan je thuis later zien hoeveel aardappels je hebt gegeten en wat voor groente en vlees.

Doperwtjes lijkt mij dan wel erg lekker en leuk voor de ober. laugh

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik de doperwtjes wel bij de tafel geteld hebben...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja,is hetzelfde als je bij de grote gele M komt.

daar kreeg je eerst nog fritessaus bij de friet.

Nu zit 't er niet meer bij,

en moet je het los bestellen à 50 cent.

 

Nou,ik 3x,vrouw2x en kinderen 1x = totaal 7x 50cent is 3,50 euro erbij.

 

Mayo erbij is tegenwoordig een luxe service.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
ehj...

Sat4all.com is hardstikke gratis :D

Mvg,

Michel


blij toe....maar mocht dit niet zo zijn dan had ik wel enige contributie ervoor betaald...

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Als het echt een restaurant is en niet een fastfood-keten dan zou ik het toch wel even laten weten dat dit van een kruideniersmetaliteit getuigd en dat ik in de toekomst nog wel ernstig zou moeten nadenken om het restaurant nog een keer te bezoeken. Dit soort dingen hoort gewoon bij de service vind ik persoonlijk net zoals een glaasje water voor het innemen van medicijnen als hierom gevraagd wordt, zonder hiervoor meteen geld te rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mopper, mopper.... wees blij dat je in een Restaurant nog niet voor de peper en zoutkorrels hoef te betalen (komt nog wel).

 

Zal helemaal lachen worden als er in het toilet een closetrolhouder hing waar 50 Eurocent in moet en je hebt net een grote boodschap gedaan waarbij de kanttekening komt dat je geld in je jasje over de stoel hangt zit whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS geeft zelf aan groot landelijk (europees) Ga er bijna vanuit dat je Toekan bedoelt?

 

Wat denk je dat een groot keten elke tafel voorzien van gratis mayo ketchup of wat dan ook voorziet,die kosten moeten toch ergens gedekt gaan worden!!

 

Ben zelf als kok werkzaam in de horeca branche en met heel die regeltjes die steeds groter worden hygienne HCCP die een hoop kosten meebrengen moet er ergens via extra bijlage iets van terugkomen.

 

Wil jij zo nu en dan buiten de deur eten vind ik dat je niet moet zeuren op een gezins rekening (2 volw 2 kind) met een extra kostenpost van 3 euro voor mayo appelmoes of wat dan ook!

 

Neem gewoon zelf een wijntje of een pilsje minder dan valt het alweer mee cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje oer-Hollands gezeur eigenlijk. Nu rekenen ze die mayonaise los en wordt er over gezeurd. Zouden ze die mayonaise niet los rekenen, dan was het eten gewoon duurder geweest ook als je geen mayonaise neemt.

 

Linksom of rechtsom moet je het toch wel betalen.

 

Vraag me wel af welke restaurantketen dit dan was.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Tsja,is hetzelfde als je bij de grote gele M komt.
daar kreeg je eerst nog fritessaus bij de friet.
Nu zit 't er niet meer bij,
en moet je het los bestellen à 50 cent.

Nou,ik 3x,vrouw2x en kinderen 1x = totaal 7x 50cent is 3,50 euro erbij.

.


dan ben je nog genaaid ook voor 0,50 cent! 3+2+1=6 smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik eet in kleine restaurantjes en eigenlijk nooit in dit soort restaurant ketens.

 

Hier in de buurt hebben wij een restaurantje waar je een 2 schotel menu hebt voor 5 euros en het is echt heel goed en als je dit vergelijkt met een hamburger menu van een van bekende drive-in restaurants dan laat je die hamburgertjes echt wel liggen wink

 

 

Als je weer in die keten gaat eten dan bestel je zonder mayo en neem je jou eigen fles mayo mee geef je direct een indirecte :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Tja, tegenwoordig moet je ook al € 0,50 betalen voor lucht (in de banden). Wat is nog gratis...


Is mij ook al opgevallen, schandalig.
Dit zal mensen niet echt aansporen hun banden vaak op spanning te controleren cq. houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...