Ga naar inhoud


Schandalig: betaal € 1, voor mayonaise bij restaurant keten


djpetit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga er gewoon niet meer eten.

Dan hebben die, die nu zeggen dat jij zit te klagen over een tijdje zelf wat te klagen.

Met die prijzen van tegenwoordig, lijkt het er wel op dat men binnen één jaar winst,een kapitale fila,en een rolls voor de deur moet hebben.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gipfo

Neem gewoon zelf een wijntje of een pilsje minder dan valt het alweer mee cool


Nederlandse restaurants zijn gewoon te duur.

In Frankrijk kun je voor 12 euro nog een 3-gangen dagmenu krijgen, inclusief karaf wijn en net zo veel ketchup en mayo als je wilt. Tevens altijd een karaf ijswater op tafel, en altijd gratis. En mocht je onverhoopt de karaf wijn leeg hebben gemaakt voordat de maaltijd op is, dan wordt de karaf bijgevuld.

Fransen gaan dan ook (gemiddeld) veel vaker uit eten dan Nederlanders. Doe de prijs omlaag, dan gaat de omzet omhoog.

Gooi het niet op de hygieneregels of arbeidskosten, want de regels zijn strenger en de abeidskosten hoger dan in Nederland. (zeggen Nederlandse restauranthouders in Frankrijk)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

We zijn in dit landje een beetje doorgeschoten met allerlei bijkomende kosten in eerste instantie lijkt het de prijs nog redelijk maar aan het eind van de streep zitten er allerlei bijkomende kosten bij...

 

Maar goed als die mayo een beetje kwaliteit had en een flinke klodder was dan is 1 euro best redelijk, maar het zal wel uit zo'n piepklein plastic zakje zijn gekomen waar je aan 1tje echt niet genoeg hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit


Aan het einde van de avond zien we op de rekening € 1,- staan voor de mayo. Dit hoort toch niet bij een restaurant ...of vergis ik me nu ? Ik snap dat je dit moet betalen bij de frietzaak, maar toch niet bij een restaurant ?? Das toch verleden tijd lijkt me !

groet,

djpetit


Heb je ze er ook op aangesproken dan?

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezever zeg, om een beetje bijkomende kosten voor de majo.

 

Bij elke friettent op de hoek, moet je toch ook extra betalen voor een beetje majo bij je friet.

 

En dat het bij een restaurant duurder is als bij die vette hap tent, is ook maar normaal.

In het restaurant loopt heel wat meer personeel rond, als in de friettent.

En de explotatie kosten zijn er ook vele malen hoger.

 

Elke ondernemer moet tegenwoordig op de kleintjes letten, om rond te kunnen komen.

En de tijden van grote winsten zijn allang voorbij.

 

Of je moet in de plantjes handel zitten, daar wordt nog wel veel winst gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou schijnt dat veel Nederlanders het in het buitenland wel normaal vindt om de eigen mayonaise en ketchup mee te brengen.

Ik heb vaak genoeg gezien dat als de borden op tafel staan opeens de tassen open gaan en de spuitflessen tevoorschijn komen.

Na afloop komen de plastic zakjes om de peper zout en suiker potjes in te legen want dat kun je altijd gebruiken op de camping.

Dat zijn dan weer de momenten dat ik me schaam om Nederlander te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Beetje oer-Hollands gezeur eigenlijk. Nu rekenen ze die mayonaise los en wordt er over gezeurd. Zouden ze die mayonaise niet los rekenen, dan was het eten gewoon duurder geweest ook als je geen mayonaise neemt.

Linksom of rechtsom moet je het toch wel betalen.

Vraag me wel af welke restaurantketen dit dan was.


die met die vogel !!

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...