lucdec2 Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 Ik heb een dm500+ met gemini 4.6. Is het mogelijk deze te mounten aan een share op een nas, die anders noemt dan "dream" ?
Tonskidutch Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Citaat: Is het mogelijk deze te mounten aan een share op een nas, ? JA Citaat: , die anders noemt dan "dream" ? uh? wattuh ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
lucdec2 Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Geplaatst: 20 juni 2010 Alvast bedankt voor je reply. Ik had altijd gehoord dat de share, die je wilt mounten "dream" moet noemen om te kunnen werken. Nu heb ik een nas, waar geen shares kunnen bijgemaakt worden. maw ik kan de naam niet veranderen. Kan ik die ook mounten?
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 aha, neen wat men vaker schrijft is dat je een workgroup moet aanmaken die voor dreambox en nas en pc gelijk is dat kan dream zijn maar ook iets anders als alle netwerkleden maar van dezelfde lid zijn de naam van de share mag van alles zijn dus heb je al shares op de nas mount je naar een bestaande share wel daar dus de toegangsrechten voor de dreambox aanmaken voor die share dus als cifs gebruikt wordt dien je gebruiker met paswoord te kennen en als je nfs gebruikt moet je de nfs-server de bijbehorende nfs-access toegang toewijzen in het nas web interface. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen