daf_driver Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Hallo medeforummers, een technische vraag dit keer. Ik heb een notebook waar geen rs232 aansluiting op zit. Wie gebruikt er een usb-rs232 converter om zijn zenderlijsten te transferen, en welke gebruiken jullie dan? Graag jullie reacties, vriendelijke groet Daf_driver VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
mickvangool Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Ik gebruik een kabeltje met merk Eminent 1116, kun je zo op internet of bij een electronicazaak kopen. Er zit s/w bij die zorgt dat je computer de kabel herkent. Werkt prima. Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.
potenza Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Ik zelf gebruik de Belkin F5U103v,volgens mij redelijk goed te verkrijgen.
daf_driver Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Geplaatst: 21 juni 2010 Allen, dank voor jullie reacties, echter het probleem is dat de laptop van mijn werkgever is en ik er dus zelf geen installaties op kan doen (dichtgetimmerd de handel), denk dan ook maar een aoude laptop aan te schaffen waar nog wel een rs232 port op zit VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen