Ga naar inhoud


Wegvallen zenders


Gast Egbert

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Je hoeft niet op mij te schieten. (dit heeft geen zin mad )



Hallo Johan45,

Het is helemaal niet mijn bedoeling om op jou te schieten, sorry dat ik die indruk heb gewerkt.

Heb ook al via email de vraag mbt eventuele storing neergelegd bij canaldigitaal, beloofden via hun site dat ze binnen twee werkdagen zouden reageren, maar heb tot nu toe nog geen reactie van hen mogen ontvangen.

Indien het wel eens storing bij canaldigitaal betreft, is het niet hun enigste storing, want hun site is deze morgen ook al niet bereikbaar.

Nogmaals excuus aan Johan45.

groet,

Astrakijker

Niet storen ! Ik ben al gestoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem lijkt hier te zijn verholpen na het FTA geven van de nederlandse zenders.

Zie hier

 

Niet te vroeg juichen, want ik neem aan dat de codering wel weer een keer wordt terug gezet en dan is het afwachten of het probleem zich niet weer voordoet.

 

 

 

Veel mensen leven liever met een probleem dat ze niet kunnen oplossen, dan met een oplossing die ze niet kunnen begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal niet zolang meer duren, want een nationale programmering met internationale programma's Europawijd FTA uitzenden is natuurlijk niet de bedoeling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Astrakijker
Probleem lijkt hier te zijn verholpen


Gisteren tijdens de voetbal zijn de probelemen weer begonnen, hebben meer forum bezoekers hier last van gehad ?




Een echte pessimist is overtuigd dat niets deugt; een echte optimist vindt dit een beetje overdreven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen de Nederlandse zenders hebben problemen met het af en toe stilstaand beeld. Ook de zenders van TVV zijn hieraan onderhevig. bv. tijdens de voetbal uitzendingen op Canvas.

 

Moge er vlug een oplossing komen. (Maar klagen zal wel niet helpen zeker, omdat we met een zgn. niet certificeerde receiver kijken - dreambox)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Het is een regelrechte ramp!

 

Ik heb er ook last van. Steeds valt mijn beeld 20 seconden weg en dan komt het weer terug.

Allemaal sinds dat rotte Seca3 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit staat dus bij hun op de website

 

Mediaguard 3-codering en nieuwe CanalDigitaal-smartcard

Sinds 21 november 2008 zendt CanalDigitaal uit in een nieuwe codering: Mediaguard 3. Deze nieuwe codering is nodig voor een optimale beveiliging van het satellietsignaal. En om u ook in de toekomst zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn.

 

Nou dat is wel gelukt dan we worden er echt beter van !!!!!!!!

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat zelfs zo goed dat bij weer een smardcard is uitgevallen vannacht in een goed gekeurde ontvanger.

 

Her activatie loste niet direct het probleem op!

Pas toen ik de kaart in een mijn DM800 stopte werkte de kaart weer na 5 minuten.

 

Conclusie de DM800 goedkeuren wink alleen moet de koeling dan beter worden.

 

Het is toch belachelijk dat er maanden overheen moeten gaan om dit probleem van de glitches en uitval van kaarten opgelost worden.

 

Ze zeggen wel dat ze ermee bezig zijn maar tussen zeggen en doen zit een groot verschil.

 

Ik heb heimwee naar de luxcrypt en de videocrypt codering werkte altijd.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...