Gast barbara Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Wie heeft deze schotel al geinstalleerd? Is hij goed? Ik wil deze aanschaffen. maar ik heb totaal geen ervaring met een switch. woon in de buurt van groningen gr Jan
satencom Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 als dit waar is wat hier staat dan zou ik hem kopen dit is de beschrijving van de winkel Schotel Maximum Ovaal gevormde schotel - Zeer goede schotel voor multi-ontvangst - wordt geleverd met 5 x LNB houders en extra lange multi-rail waarmee meerdere satellieten op 1 schotel ontvangen kan worden (48 graden aan ontvangst speling). Productbeschrijving Wij hebben een test uitgevoerd met deze schotel en door de speciale ovale schotel (vorm en polyester coating), extra lange stevige rail, dunne lnb houders (ontvangst van satellieten met 2 graden verschil nog mogelijk), extra dikke armsteun, en draaibare mast is dit de perfecte schotel. Wij hebben de beste resultate gemeten voor de satellieten Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hotbird. Beter dan een Visiosat Bisatellite of een Multytenne schotel. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 en kijk hier ook even klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast barbara Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 De maximum E-85 Multifocus zit er waarschijnlijk niet in Me hele hoge bomen heb ik problemen. helaas kan ik die niet omzagen. De plek om te plaatsen is ook een probleem. Ik heb een puntdak. De 80 cm schotel die ik nu heb die zit net op 5 mtr hoogte. maar hoger wordt een probleem Ik mag een multitenne uitproberen. Ik hoop dat dat lukt. jan
satencom Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 heb je dan wel goede ontvangst met die 80 cm schotel dan wand de TechniSat Multytenne 45 die is niet groot Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Peredius Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Hoi, ik ben een absolute beginner met veel meer vragen dan antwoorden, maar vooruit dan maar Ik heb het afgelopen weekend deze schotel geplaatst maar kan nog niets zegen over ontvangstkwaliteit, echter wel de bouw kwaliteit en die is gewoon goed. Het voordeel van deze schotel is dat bij niet precieze plaatsing van de lnb´s de ontvangst ook goed moet zijn. Bovendien kan bij deze schotel ook nog de skew afgesteld worden wat op veel andere schotels niet mogelijk is. Ik wil op deze schotel Astra 1,2,3, ontvangen met Alps lnb´s. Met 2 Spaun diseq switches moet het dan mogelijk zijn om met de Homecast 9000 naar 1 zender te kijken en tegelijk van een andere zender op te nemen, maar zover is het nog niet op dit moment. Ik hoop dat je iets aan deze antwoorden hebt. Peredius
Gast barbara Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Ik heb nu een technisat multitenne geplaatst. Ik krijg wel otnvangst bij de Hotbird (13o en 23o) en Astra3. 83%-55% Wat ik ook probeerde ik krijg astra 19o en 28o niet te pakken de kwaliteit is te laag. 65/74% - 34% die springt soms naar 99% Kennis van mij zegt als je de hotbird en astra3 hebt. moet je ook de astra 1 en 2 krijgen. Zou het door de hoge bomen komen. op 15 meter afstand en 25 meter hoog
Obi Wan Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Je moet volledig afstellen op astra 19. Maar ik kan je al zeggen dat de multy een zwakke schotel is, vooral op de hotbird. beter terugbrengen die zooi. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Origineel bericht van: barbara Zou het door de hoge bomen komen. op 15 meter afstand en 25 meter hoog als je achter de schotel staat en eroverheen kijkt onder +-30 graden kijk je dan in het bladerdek? ciao Pabadam Yonderboi
Gast barbara Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Hij hang net onder de dakgoot. als ik er overheen zou kijken. dan zie ik het bladerdek net.
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 met boombladeren heb ik zo mijn trauma geen beeld als er bladeren aan zaten. heb het dus toch hoger moeten plaatsen... misschien kun jij dat ook, want bladeren houden echt alles tegen aan signaal dit schetsen Gerdy is toch de enige verklaring die je in acht moet houden bij "vrij zicht hebben" ciao Pabadam Yonderboi
Gast barbara Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Het ligt aan de bomen. Ik zal de schotel hoger moeten hangen boven de dakrand. met een mast, waarschijnlijk. Bij mijn sat-winkel vermoeden ze het al. Ga aan een oplossing werken.
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 mastbeugels die groot genoeg zijn om langs de dakgoot te komen voorbeeldje ciao Pabadam Yonderboi
Gast Peredius Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Als je door de bomen het beeld niet meer ziet heb je pech. Je kunt een hogere schotelpositie overwegen maar wel met het risico dat bij veel wind en regen je beelduitval krijgt. Je kunt ook op een lagere positie een groter schotel nemen en kijken of je dan wat reserve hebt. Maar dit blijft uitproberen. suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen