Gast barbara Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Wie heeft deze schotel al geinstalleerd? Is hij goed? Ik wil deze aanschaffen. maar ik heb totaal geen ervaring met een switch. woon in de buurt van groningen gr Jan
satencom Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 als dit waar is wat hier staat dan zou ik hem kopen dit is de beschrijving van de winkel Schotel Maximum Ovaal gevormde schotel - Zeer goede schotel voor multi-ontvangst - wordt geleverd met 5 x LNB houders en extra lange multi-rail waarmee meerdere satellieten op 1 schotel ontvangen kan worden (48 graden aan ontvangst speling). Productbeschrijving Wij hebben een test uitgevoerd met deze schotel en door de speciale ovale schotel (vorm en polyester coating), extra lange stevige rail, dunne lnb houders (ontvangst van satellieten met 2 graden verschil nog mogelijk), extra dikke armsteun, en draaibare mast is dit de perfecte schotel. Wij hebben de beste resultate gemeten voor de satellieten Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hotbird. Beter dan een Visiosat Bisatellite of een Multytenne schotel. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 en kijk hier ook even klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast barbara Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 De maximum E-85 Multifocus zit er waarschijnlijk niet in Me hele hoge bomen heb ik problemen. helaas kan ik die niet omzagen. De plek om te plaatsen is ook een probleem. Ik heb een puntdak. De 80 cm schotel die ik nu heb die zit net op 5 mtr hoogte. maar hoger wordt een probleem Ik mag een multitenne uitproberen. Ik hoop dat dat lukt. jan