Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Ik wil het nodige 3D materiaal gaan opnemen, voor wanneer mijn nieuwe beeldscherm wordt uitgeleverd.

Wie weet, waar er op dit moment uitzendingen in 3D (ongecodeerd) te zien zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

op 9 oost zitten er twee free to air

3DsatTV en 3DV promo

en op dit moment is ook euro1080 free to air en in 3D

Welke TV krijg je binnenkort?

ik heb een Samsung UE55C8700 echt heerlijk 3D kijken.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb de Panasonic 65VT20 in bestelling staan.

Heb al wel een demo gezien van de 50VT20, SUPER!

Bedankt voor de info, ik zal eens op 9 oost gaan kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Ik heb de Panasonic 65VT20 in bestelling staan.
Heb al wel een demo gezien van de 50VT20, SUPER!

Bedankt voor de info, ik zal eens op 9 oost gaan kijken.

Oh, ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen als je deze hebt binnengekregen. Ik sta zelf ook op het punt om de 65VT20 te gaan bestellen, echter de kleine kinderziektes bij voorgaande nieuwe pana modellen houden mij nog een beetje tegen.
  • Moderator
Geplaatst:

Ik houd jullie op de hoogte.

Geplaatst:

Voor €5000,- mag het wel een zeer mooie tv zijn en 100kg zal die ook wel wegen. Maar wel mooi in huis te hebben laugh.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

• Moderator
Geplaatst:

Niet overdrijven, hij gaat slechts rond de 50 Kg. wegen.

Geplaatst:

Ik heb even de gebruiksaanwijzing van de 50" bekeken bij gebrek aan de gebruiksaanwijzing van de 65" op de website van Panasonic, en inderdaad zat ik er gelukkig ruim naast met m'n 100 kg. De 50" weegt met voet 30,5 kg dus jij zit er niet ver vanaf met 50 kg. Ik heb al een 50" full hd, maar ik ben wel jaloers dat jij zo'n prachtige tv krijgt. wink

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

Heb volgende week de sony bravia hx800 40 inchs in mijn bezit.Heb hem gezien,en brilletje getest..niet 1 flikker te ontdekken terwijl met de samsung het brilletje toch wel irritant flikkerde.

ben heel benieuwd.

Heb een demo van een voetbalwedstrijd in 3d gezien,en jaaa das echt heel gaaf.

heb ook gelijk 2 brilletjes erbij besteld.

nu maar hopen dat er interesante tv in 3d wordt uitgezonden.

Oja en heb er een sony 3d blueray bij gekocht...ik was toch bezig..lol

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je weet toch wel dat één 3D film in de maand ongevaarlijk is voor volwassenen en voor kinderen is het helemaal gevaarlijk <<KLIK>> en nog een <<KLIK>>. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

Je weet toch wel dat één 3D film in de maand ongevaarlijk is voor volwassenen en voor kinderen is het helemaal gevaarlijk <<KLIK>> en nog een <<KLIK>>. laugh

1 per maand
je mag blij zijn als je meer ontvangt met het huidige aanbod.
whistle

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken om brilletjes aan te schaffen. Nu kosten ze op de veilingsite heel weinig, maar moet ik nu groen met rood of blauw met rood kopen?

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen