Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was niet perse aan jou, maar een vraag in het algemeen.

Het zijn Anaglyph glasses.

Use to view anaglyphic pictures, stereo 3D movies and play 3D games

Edit: Ik zie net dat ik in het andere topic 3D op gewone tv had wilen posten...

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

• 4 weken later...
  • Moderator
Geplaatst:

Zo,

Vanochtend als eerste een Ford Transit gehuurd.

Daarna even bij de bank langsgegaan en wat bedrukt papier opgehaald.

Toen naar de dealer gereden, en gedurende een uur met wat meegebrachte BR en DVD zitten testen.

Daarna met 3 man de doos, 120x170x40 cm, 65 kg. in de wagen gezet en naar huis gereden.

Thuis de buurman gecharterd, en het toestel uitgepakt.

Zo!

En nu zit ik te genieten van de 65VT20!

De HD zenders komen nu pas echt tot hun recht,en de 3D demozender geeft een hele mooie indruk van de mogelijkheden van 3D.

De rest van de week wordt het tweaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@Ceesv

Eerst inbranden he.....zo een 200 Uur.

Let op gamma niet hoger dan 2.2 in het begin

Op 15 en 19 AUgustus is op het 3D canaal van Canal+ Spian de film Carolina te zien.

Mocht je hem niet kunnen zien heb ik de BR DVD wel voor je.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

• Moderator
Geplaatst:

Bedankt voor de tip. wanneer ik hem mis, neem ik wel even contact met je op.

Alvast bedankt.

En het inspelen op lage waarden weet ik.

Mijn Pio 436 was daarvoor een heel stuk gevoeliger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Veel plezier gewenst met je aankoop! Ik heb 'm in Duitsland zien spelen (ook de 65")

Heb zelf een "gewone" 50" maar met 3D lijkt het op één of andere manier wat kleiner en is 65" echt prachtig.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

• Moderator
Geplaatst:

|Tijdens de demonstratieavond in juni hadden ze alleen nog de 50", en toen was duidelijk te zien, dat voor 3D een grootbeeld een welkome toevoeging is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen