Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje bezig met het proggen van een gw. kaart om deze auto-update te krijgen. <P>heb meerdere file setjes geprobeerd, maar telkens geen update,<P>zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een goed setje te sturen waar ik mijn eigen MK01 en PPUA in kan zetten.

Geplaatst:

't is toch redelijk simpel! Vul je eigen MK1 in op Key 1 (niet Key 0) en je eigen PPUA. Klaar is Kees..Lijkt me meer op een verkapte "Mijn MK1/PPUA is dood en ik ben wanhopig"

Geplaatst:

Beste Mimisiku,<P>bedankt voor je reactie,<P>Ik begrijp dat je denkt dat het niet meer werkt, maar zo is het niet!<P>Ik probeer via picbined mijn files die gewoon werken, te voorzien van mijn eigen MK01 en PPUA, alleen deze stap lukt niet. <P>Ik prog via picbined elke 2 maanden opnieuw zonder problemen, alleen doe ik denk bij het bovenstaande proggen iets fout,<P>mischien kan iemand mij hierbij helpen,<P>Ik kom er namelijk alleen niet uit, en ik vind het van heel van andere gebruikers zeer knap dat zij altijd alles zelf weten uit te vinden ?. <P>Groeten Ron

Geplaatst:

Je moet natuurlijk wel een PIC.HEX gebruiken die AU ondersteund!

Geplaatst:

Tja, en dat is nou mijn probleem denk ik,<BR>dat ik dat dus geen heb.<P>Groeten Ron confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ben door een mede hobby satontvanger geholpen, deze heeft mij een juist setje toegestuurd.<BR>ben daar zeer dankbaar voor.<P>is er toch nog iemand die een ander ook wat gunt. <P>Groeten Ron

Geplaatst:

Er zijn er veel meer die jou wat gunnen smile.gif" border="0 <BR>alleen het is ook een kwestie van juiste tijd en juiste plaats.<P>Denk dat je gelukkig man ben nu je het werkend hebt en kun je anderen helpen.<P>groeten Zeeman.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.