wlady Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Ik heb een dreambox 800pvr en die werkt samen met een Motech2100-A Rotor En daar heb ik een vraag over. Als ik op de ASTRA 19 OOST sta op een van de nederlandse kanalendan is mijn SHR 90% en de AGC 66% Dat is goed. Maar ga ik nu naar de hotbird 13 oost dan is de SHR 32% en de AGC 63% wan dan heb ik een slecht beeld. Dat is niet goed. Dan wil ik dat goed instellen via mijn menu. Dat doe ik zo menu-instellingen-zenders zoeken-rotor instellingen-dan ga ik naar rotor fijn afstellen dan zet hij de rotor weer op SHR 76% en is de AGC 94% Dan sla ik die rotor positie op dat is dan ook weer goed. Maar ga ik dan weer naar 19 oost terug dan is daar de shr weer 45% en de AGC 66%. Hoe kan ik dat verhelpen dat de instellingen van de rotor blijven staan. Peter
satsean Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 hoi Als ik zo je verhaal lees kan ik maar tot een conclusie komen Je hebt je schotel met motecq niet juist geplaatst. zorg ervoor dat je mast of paal 100 % in het lood staan. Reset de rotor zoals in de beschijving is aan gegeven. Stel daarna je schotel af op 29,5 Elevatie monteer daarna de rotor aan de paal met de aangegeven Elevatie tussen de 50 en 56 graden, zet je ontvanger op een vrij te ontvangen zender op de sirius Bijvoorbeeld enter of inter . Zorg ervoor dat je rotor op nul staat dus in het midden ,zoek nu tot je een goed signaal hebt doormiddel van draaien en eleveren van de motor sirius moet goed binnen komen en zet alles vast . Zet in je dreambox de juiste coordinaten lengte en breedte graad en het zou goed moeten werken. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
alleyoop Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Kijk ook dat je de elevatie op de rotor instelt aan de juiste kant waar elevation staat en niet aan de andere kant waar latitude staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen