lajos Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Wat moet de minimale signaalsterkte zijn om beeld te krijgen? Ik krijg deze niet hoger dan 76% en dat schijnt niet genoeg te zijn. Triax 64cm schotel Duo LNB 4 uitgangen Geen obstakles Mvg. lajos
Sigma Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 ik heb hier 81% maar dat is met een funke 99cm schotel. dus voor een 64cm is dat best goed. is je andere probleem al opgelost? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
lajos Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Geplaatst: 21 juni 2010 Helaas is het andere probleem niet opgelost. Het houd waarschijnlijk verband met de signaalsterkte. De ontvanger is bij ZieZotec aangesloten geweest en gaf daar wel beeld zonder de melding "Afstemmen mislukt". Hier was hij aangesloten op een Twin Multiantenne van Technisat. Misschien wordt het probleem veroozaakt door de schakeling in de Duo LNB. Ik overweeg nu om een bedrijf in te schakelen en als dit niet lukt de Dreambox maar verkopen het verlies op de koop toe nemen en overstappen op de kabel met de schotel alleen voor de Duitse zenders. Mvg. Lajos
Sigma Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Nou jou probleem is echt op te lossen dus niet zo gauw de moet opgeven als je wilt wil ik je wel helpen Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen