Ga naar inhoud


AD3600IP Via Software Buggy


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb begin juli de nieuwe software geladen, EchoNav 2.1 (eigenlijk 5.0) Daar ik niet groot tijd hat om een factory reset pas hedenmorgen uitgevoerd.

 

Nadat ik EL, Eastern Satellite, Middel Satellite, Western Satellite en the WL definiert hat wilde ich de AutoSat uitvoeren. Helaas. Het system had in ongeveer 5 min alles klaar, normal duurt dit bijna 90 minuten. Toen hij klaar was had hij alleen de analoge kanalen gevonden.

 

Ik heb daarna nogeens een factory reset uitgevoerd maar her resultaat was werderom hetzelfde. Uit frustratie heb ik nu Astra en Hotbird van hand ingesteld.

 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet mijn probleem iets nuanceren!!

 

Het problem treed alleen ok als ik een autosat uitvoer en voor zowel Eastern Limit, Middle en Western Limit van hand over het TP00 een anolog transponder aangeeft.

 

Als ik de alles normal neem (spreek digital) gaat hij normaal alle zenders zoeken. Dit is echter minder naukeurig omdat ik de Skew niet 100% precies kan instellen. Hierna moet ik meestel nog eesn de Skew voor de High en Low/ Hor. en Vert. optimieren en een update uitvoeren om alle zenders te vinden. Dit kost dan ook weer enige uren.

 

Waarom kunnen die programmeurs van Echostar niet normal alle analoge transponders reeds van begin in de tabel van de limiten opvoeren zodat men zodoende optimal kan instellen. Door die nieuwe optie met het toevoegen van TP00 zijn er weer extra fouten in het programme geslopen.

 

mfg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet handiger om gewoon met behulp van setedit de settings erin te blazen. dan staan ze ook direct in de door jou gewenste volgorde.

toch ?

 

wat ik doe is de settings uit mijn echo lezen, bewerken (lees wissen die hap, importeren van een ander die wel de moeite neemt alles netjes te sorteren) en terugschrijven. dat werkt perfect. Heb je nu bijvoorbeeld feeds dan sla je die ook op, en importeer je na het wissen van je settings gewoon weer.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...