Ga naar inhoud


Radio 1 t/m 5 op mijn Echostar AD3600AP, FreeCAM 2


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sind ik mijn Echostar AD3600IP heb kan ik niet Radio 1 t/m 5 ontvangen. Ik heb een originele Irdeto Multichoice Kaart voor de gratis kanalen.

Verder een FunCard met de files van SatKoos.

 

Mijn CAM is een FreeCAM 2.018.

 

Het vreemde is das als ik mijn beide kaarten in mijn tweede ontvangen, de Nokia Mediamaster MM9200S met een Amon 4.1 CAM steek kan ik normaal naar de Radio luisteren.

 

Voor mij is het belangrijk dat ik een oplossing vindt. Ik woon in de Alpen en wil eigentlijk elke avond naar "Met heet oog op morgen" luisteren. Dit daar de ontvangst op de middengolf de laatste jaren er niet op vooruit is gegaan en ik heb kort geleden gelezen dat deze middengolf frequenties, per 1 september vedwijnen. Ik wil mijn band met het vaderland behouden door "Met het oog op morgen" luisteren, naar mijn mening is dit programma op de radio, samen met nova op de tv het eenvoudigst voor op de oogte te blijven.

 

Ik heb ook mijn Aston Seca 1.05 CAM gebruikt met de www.beamer.dk files en dan werkt de Radio normaal. Ik kan mij voorstellen dat FreeCAM, niet weet welke Code hij moet nemen en zich verslikt in het Multicrypt (Seca en Irdeto)

 

Wie kan mijn een tip geven waarom mijn Echostar hier problemen maakt. Mijn Nokia heeft normal een ander plaats in de bergen!

 

mvg

Gerard

 

ps.: :Heeft iemand het emailadress van Satkoos en de FreeCAM developer?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Gerard,

 

Wat is het resultaat als je je CAM's verwisselt, oftewel in de andere ontvanger stoppen?

 

Verder moet je kiezen voor NLR1, je hebt geloof ik ook nog RAD1 maar die doet het sinds 2 maanden niet meer.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een provisorische oplossing.

 

Zowel de FreeCAM als het Aston Seca CAM Modul in de de Receiver. De FreeCAM het de funcard en de Seca CAM de Goldwafer met het file van www.beamer.dk.

 

Toch niet de ideale oplossing van ik wilde juist mijn Seca en Viacess CAM in een_of_andere_veiling_site gaan verkopen.

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reeds NLR1 aktiveert. Ik heb helaas geen tweede receiver waar ik de FreeCAM kan instoppen. Het trukje met 2 CAM FreeCAM en Seca is een oplossing tot het probleem opgelost is.

 

Ik kan mij voorstellen dat even iemand met 2 CI Receiver en een FreeCam dit kan testen. Hopenlijk vinden we gezamelijk het problem zodat alles perfekt werkt.

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...