Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is al oud nieuws,is al paar maanden geweten,en zal niet veel minder kosten dan het kabelabbo vrees ik,

bij telenet kost alles veel geld voor wat ze maar aanbieden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Is het technisch mogelijk om het ganse kabelpakket op DVB-t te plaatsen.

Greets

Geplaatst:

Valt wel mee die concurrentie. Ik verwacht niet dat ze snel met HDTV zullen gaan beginnen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

vermoedelijk zal dit ook alleen worden aangeboden aan bestaande klanten, dus klanten die reeds analoge (en wellicht ook digitale tv) hebben aangekocht en dus een extra 'service/kost' voor een tweede verblijf.

Concurrentie voor TVV is wellicht dus marginaal.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Is het technisch mogelijk om het ganse kabelpakket op DVB-t te plaatsen.

Greets

als ze heel erg comprimeren zoals ze op niet vlaamse zenders doen op de kabel dan kunnen ze al wat meer zenders eropzetten dan normaal voorzien,
maar denk dat het iets zal zijn van een 10 a 15 zenders max.
zo een beetje naar het zendersaanbod van digitenne,maar dan vlaams met waalse zenders (die zitten er normaal al op),comerciellen,eurosport,arte en discovery en NGC en dan zijn we er ver denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Als ze wat Lithion zegt maar één multiplex krijgen zijn ze snel klaar.

Met 64QAM en 2/3 code rate heb je 20mbit/s. KPN propt daar 8 zenders op en dan ben je eigenlijk echt wel klaar. Als Telenet echt ballen heeft zetten ze er 9 op maar dan is de lol er ook echt wel af.

VTM

2BE

VT4

VIJF

Vitaya

Acht

JIM

VtmKzoom

Dan heb je de "belangrijkste" (of meest bekeken) zenders wel. Een soort Vlaams settopboxpakket (vergeet ik iets? ik ben een Nederlander..). De publieken hebben hun eigen mux al. In MPEG4 zou er trouwens een stuk meer dan 8 zenders opkunnen, maar het blijft een beperkt pakket.

Ik ben benieuwd wat ze durven te vragen voor zo'n pakketje.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Ik dacht dat digitenne in Nederland op een 20 Mbit/sec kanaal maximaal 6 TV zenders zet.... en niet 8???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Alz ze het een beetje slim aanpakken, beginnen ze gelijk met mpeg4. Dan kunnen ze op die ene multiplex toch nog redelijk wat zenders kwijt.

Geplaatst:

Info daar is niet helemaal juist. De modulatie is juist CODFM en niet 64-QAM anders zou een DVB-C tuner ook werken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen