W3ird_N3rd Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Origineel bericht van: Codx Info daar is niet helemaal juist. De modulatie is juist CODFM en niet 64-QAM anders zou een DVB-C tuner ook werken. Het is ook COFDM, dat staat er ook bij. Maar het is ook 64QAM.http://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T Alternatief is 16QAM zoals de Walen doen of QPSK zoals DVB-H doet. Digitenne en de VRT gebruiken 64QAM. Met DVB-C2 gaan ze trouwens ook weer COFDM gebruiken. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Littlesat Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Inderdaad op twee muxen van 20 Mbit/sec 8 kanalen en dan ook nog radio's erbij... Wat een geprop. CDS propt 8 kanalen op transponders van netto ruim 32 Mbit/sec.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
wapper Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Daarom is de kwaliteit ook zo beroerd bij Digitenne, je zit meer naar blokjes tekijken dan dat je beeld hebt, vooral op grotere lcd tv's, maar voor slaapkamer is het ideaal.
Peter Konijn Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 kwaliteit op de ned 1,2 en 3 gaat nog wel maar het lijkts alsof de commerciele zenders nog slechter zijn. Satelliet is toch beter. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
view Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Ik snap een ding niet. Ik heb geen blokjes en storingen. Maar ik heb wel geïnvesteerd in goede(passieve) buitenantennes. Als ik het geheel naast het basis pakket van CD leg komt Digitenne er niet zo verkeerd vanaf.
Gast gerardv Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Mee eens,ik heb hem zelf een thuis en in de vrachtauto,alles valt of staat wat voor antenne gebruikt,hetzelfde als met schotelontvangst,ik ben blij met KPN als provider.MVG.Gerard.
EL PIÑO Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Wel knap dat de kwaliteit van het beeld bij jullie beter wordt door de antenne. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast gerardv Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Het gaat erom dat het signaal/beeld zichtbaar blijft en niet wegvalt.MVG.Gerard.
Lithion Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Nu, er is nog een multiplex over die TVV of een andere aanbieder kan gebruiken. Telenet mag deze nl niet gebruiken omdat ze een dominante positie hebben. Als er meerdere aanbieders zijn, kunnen ze samenwerken om het aanbod te verbreden en/of betere kwaliteit te geven.
view Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 @EL PIÑO Citaat: Wel knap dat de kwaliteit van het beeld bij jullie beter wordt door de antenne Als ik alleen blokjes zag flikkerde ik het de deur uit. Met een goede antenne is dat niet het geval. Maar voor de videofiel is het inderdaad minder, het is geen HD kwaliteit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen