cardwizard Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Hey Ik heb op mijn Vu+ Duo met openPli de tv picons geïnstalleerd nu viel me op dat er bij de radio zenders geen picons zijn , ook kan ik er weinig tot niets over vinden , zijn deze er ook ? Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
antigoon Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Ik heb even mijn radiozenders gechecked en daar zijn de picons zichtbaar ((radio 1/radio 10 gold/Duitse 60/70 zender...) VU+ duo - clone DM500 HD - multytenne45 twin ex dreambox 7000/7025 - ex relook 400 - ex Kathrein UFS-910
cardwizard Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Geplaatst: 24 juni 2010 hmm vreemd dan , ik heb ze niet en kan ze ook niet vinden Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Tonskidutch Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 cardwizard, een en ander is mede afhankelijk van de skin en hoe de Picons aangeroepen worden in die skin. de beeldbestanden dienen een aangepaste naam te hebben om ook synchroon met een zendernaam te kunnen worden geladen in de skin allemaal heel veel zinloos tijdverdrijf, lijkt mij. en radio modus met de tv 'aan' is ook aan jou. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen