Jaster Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Hi, Ik heb zo juist een nieuwe DM800HD gekocht. Alles aangesloten maar nog geen image erop gezet, dus hij is standaard uit de doos. Vindt ie wel een tuner, de ALPS BSBE2 (DVB-S2) maar geeft daar bij ook aan "niets aangesloten". Dit is vreemd want mij relook 400s komt er net vanaf en daar deed alles het top. Kan dit zijn omdat er geen settingslijst in zit, maar ik kan deze niet zelf laten zoeken omdat hij dan aangeeft dat er "niets aangesloten"is. Wie kan mij een duwtje in de goede richting geven? Thanx, Jaster May the force be with you
hemertje Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 druk eens op links/rechts naast OK om je schotelsetup in te stellen zie ook je handleiding die je erbij gekocht hebt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Jaster Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Geplaatst: 21 juni 2010 Hemertje..., Bedankt..., ik was weer eens te ongeduldig om eerst alles te lezen. Dacht ook met mijn relook ervaring dat ik het "wel even" zou doen. bedankt voor je snelle reactie. Jaster May the force be with you
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen