stefan.wolfrum Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Hoi, Ik heb net zitten kijken of ik via de webcontrol pagina voor vanavond een timer kan plaatsen, dat kan mits ik zelf start en eindtijd invul. Ik zie geen optie om de EPG te openen en van daaruit een timer te plaatsen, klopt dat of kijk ik er naast. Als ik via Televisie kijk zie ik slechts 1 programma vooruit per zender, voor vanavond is dat niet ver genoeg. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
The Iron Maiden Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Als je bovenaan het scherm op 'timer' klikt en dan links op 'Add timer' kun je handmatig een timer instellen Kijk eventueel op internet hoe laat het programma begint. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
stefan.wolfrum Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Geplaatst: 22 juni 2010 ja, dat heb ik gevonden. maar gezien die gegevens al in de box aanwezig zijn in de vorm van EPG leek het me handig die gegevens simpelweg te kunnen selecteren, zoals ik dat op de tv ook kan. maar dat lijkt dus nog een stapje te ver te zijn. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Dat kan heel makkelijk, klik op de 2 vierkantjes naast het beeldschermpje en er opent zich de EPG-lijst voor die zender. Vervolgens zoek je het programma op en klik je op het klokje. Er wordt nu een timer geplaatst. Bij de timer nog even klikken op- de knop write to memory.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 OEPS Pedro had het al netter beantwoord ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Gelukkig is het wel hetzelfde antwoord
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 yep... anders was het oorlog of vraagtekens bij de vraagsteller het kan zijn dat er in sommige gevallen geen zender epg weergegeven wordt schakel dan eerst naar die zender (zodat hij eerst inleest) en timer dan pas ciao Second Life Mungo Parker
stefan.wolfrum Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Geplaatst: 22 juni 2010 dank, ik snap beide verhalen, en het werkt! VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen