Dilasso Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Beste Lezer, Op mijn DM7025+ heb ik de nieuwste OpenPli (Enigma2 Jade3) geïnstalleerd, alles werkt prima alleen krijg ik PiP niet werkend. Iemand een idee? Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dolf Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 OpenPLI en Jade3 zijn twee verschillende dingen. Wat heb je nu geïnstalleerd: de nieuwe OpnePLI of de nieuwe (die al heel oud is) Jade3? Wat gebeurt er als je twee keer op de blauwe knop drukt op AB als je TV kijkt? VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Dilasso Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Geplaatst: 22 juni 2010 Ik heb OpenPli geïnstalleerd en dus geen Jade 3, als ik twee keer op de blauwe knop klik krijg ik een schermpje met als laatste mogelijkheid om op de bleuwe knop te klikken om PiP aan te zetten als ik dat doe dan staat heel even het beeld stil, ik krijg echter geen klein schermpje in beeld, als ik dan met de linker en rechter pijl toets naar een andere zender wil dan gaat dat niet, ik moet dus eerst PiP weer uit zetten. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dolf Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Mmmm... Werkt hier wel goed. Heb je je tuners doorgelust? Mogelijk een plugin die iets blokkeerd? VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Dilasso Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Iemand nog een idee wat de oorzaak kan zijn van mijn probleem? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen