Ga naar inhoud

[DM500S] Reparatiekosten van een Dreambox?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf een 500S die niks meer doet.

Voeding is geen probleem omdat ik die op een andere ontvanger uitgeprobeerd heb.

Zelf heb ik niet de mogelijkheid om te solderen dus vraag ik me af wat de normale kosten voor een reparatie zullen zijn?

Ik heb Dreambox al een keer bij een TV service reparatiedienst bij mij in de buurt meegenomen maar die man vertelde me dat hij geen schema heeft en daardoor niet zou weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Daarom vraag ik me af zijn er erkende Dreambox reparateurs hier in NL naar wie ik Dreambox kan opsturen?

Of een reparateur die veel ervaring met Dreamboxen heeft?

Geplaatst:

Google eens op **********, misschien kan hij jou verder helpen.

Greetz en suc6 Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: lujo
Ik heb zelf een 500S die niks meer doet.
Voeding is geen probleem omdat ik die op een andere ontvanger uitgeprobeerd heb.

Zelf heb ik niet de mogelijkheid om te solderen dus vraag ik me af wat de normale kosten voor een reparatie zullen zijn?

Ik heb Dreambox al een keer bij een TV service reparatiedienst bij mij in de buurt meegenomen maar die man vertelde me dat hij geen schema heeft en daardoor niet zou weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Daarom vraag ik me af zijn er erkende Dreambox reparateurs hier in NL naar wie ik Dreambox kan opsturen?
Of een reparateur die veel ervaring met Dreamboxen heeft?

Wat dacht je van Dream Multimedia zelf??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen