Ga naar inhoud


Robert Jensen presenteert nieuwe ochtendshow Radio Veronica


sathopper

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Gerard 76
Vind Jensen niet passen bij Veronica.
Veronica verlaagt zichzelf hiermee
tot Jensens niveau en dat gaat ze luisteraars kosten...


Gezien de reacties op diverse forums en die van kennissen en collega's vrees ik zeker voor de luistercijfers. Het Management heeft al vaker domme beslissingen genomen zowel TV als Radio.
Zo hadden ze Adam Currie niet moeten laten gaan.

Wat mij mateloos irriteert is dat Rick VV totaal niets los laat wat hij gaat doen. Hij is zelfs geïrriteerd als bellers er naar vragen. Mijn gevoel zegt hij gaat naar een andere zender gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veronica moet eens gevarieerder gaan draaien.

Elke dag Queen,Simple Minds,Dire Straits en U2(in shufflemode)wordt je zo zat.

Op het werk wordt elke week geswitcht tussen 538 en Veronica.

Elke week dus dezelfde meuk op deze zenders.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Grappig...

 

Ik ken een DJ van Veronica persoonlijk en heb hier wel eens met hem over gesproken.

 

De Sky groep stelt: De doelgroep is 28 tot 38 jaar (ik kan er een paar jaar langs zitten) en die doelgroep zou die muziek willen horen.

 

Ze maken daar gebruik van een keuringsdienst die alle muziek volgens bepaalde criteria beoordeeld en krijgt een nummer niet genoeg punten of stemmen, komt ie niet in de lijst, dus hoor je ook steeds dezelfde deuntjes.

 

Iedereen die ik spreek zit precies in de eerder genoemde doelgroep en klaagt over precies hetzelfde. Op Veronica wordt de muziek zo vaak herhaald dat men er onpasselijk van wordt.

 

Nee, het niveau wordt er op Veronica niet beter op en wat dat betreft past Jensen daar dus prima thuis :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat het zo gaat. Misschien ook wel logisch. Ze halen wel 6% marktaandeel met deze slappe hap muziek. Het scoort dus wel. De dj's bij Veronica zijn prima. Jammer dat je de hele dag wordt doodgegooid met Guns 'N Roses, Aerosmith en Kane...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
Ach ja, zo switch ik elke week van station voor de afwisseling


Dat doe ik ook vaak hoor! Nu staat Veronica weer even aan. Maar die ben je na een uur of 2 weer beu, dus dan switch ik bijvoorbeeld weer een even naar Radio 2 of 10 Gold! wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...