MR_B Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 als ik de 7710HD pvr zenders laat zoeken via fastscan dan staat NL1HD op 101. Wil ik deze dan op positie 1 zetten dan blijft 101 gehandhaafd. wie weet de oplossing, kan het met een edittor opgelost worden ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Jürgen Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Dit probleem is al vaker aan de orde geweest en ook behandelt. Je kunt dit o.a. met Topset 2.0 oplossen maar vrolijk wordt je er niet van. Zie o.a. <HIER> MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
potenza Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Dat kan ook met de afstandsbediening worden opgelost,je hebt daar geen topset voor nodig.
potenza Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 in het "menu" zenders sorteren selecteren. Kies een zender. Verplaats zender naar de gewenste plaats(of nummer). Na verplaatsing neemt de zender automatische het gewenste nummer aan.
MR_B Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Origineel bericht van: potenza in het "menu" zenders sorteren selecteren. Kies een zender. Verplaats zender naar de gewenste plaats(of nummer). Na verplaatsing neemt de zender automatische het gewenste nummer aan. niet met de software van 2009 ! verplaatsen lukt wel maar nummering past zich niet aan. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Hadrian Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 't Is even zoeken, want de oplossing voor het probleem is verschenen in het firmware-topic en niet onder een apart topic. Ik snap dus wel dat het steeds weer terug komt in dit forum. Je komt er eigenlijk pas goed terecht als je geavanceerd zoekt op "res3" met een tijd van een jaar. Hier heb ik al eens melding gemaakt van de oplossing: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...E_N#Post1592248 Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen