Mrbeam Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Ik d8 altijd dat jij alleen maar blij te maken was met logs van Seca kaarten Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Madshark Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: daan Origineel bericht van: Madshark Intussen zijn we weer een paar dagen verder. Met AU/EMM geblokkeerd heb ik nog steeds beeld op alle CDS zenders incl. Film1HD van mijn 2e kaart. Dat is nu 24 dagen na aktivatie van de grijze smartcard en 11 dagen nadat ik de AU heb uitgezet. Ziet er dus naar uit het toch uit te stellen is totaan einde van de entitlement die met mijn laatste ontvangen EMM is binnengekomen. De preview die gaat gewoon optijd uit,deze is geactiveerd sinds jij hem in je ontvanger heeft gestoken en deze telt gewoon af wat je ook doet het zit 'm in de kaart hij telt gewoon af De preview/freeview periode was bij CDS toch maar 3 weken? Intussen ben ik nu een maand verder (activatie dag 4 juni) en met uitgeschakelde EMM heb ik nog steeds Film1HD etc. op de kaart.
Madshark Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Geplaatst: 12 juli 2010 Weer een week verder, nog steeds volledig pakket incl. Film1HD en erotiek op me grijze smartcard. Zou met de Seca3 kaarten dan toch de Freeview periode met EMM's bestuurd worden ?
Codx Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 je hebt beeld tot je management id/provider id verloopt SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen