stefan.wolfrum Geplaatst: 22 juni 2010 Geplaatst: 22 juni 2010 Hoi, Ik bedoel met die vraag: bij de online softwareupdate zie ik, mijns inziens, alle plugins en software in de download langs komen die op de vu+ staat. wordt echt rigoreus alles vernieuwd of alleen dat wat gewijzigd is sinds de vorige keer? en wat is tuxbox? die software komt langs en er is een map op de vu, maar wat is dit? er schijnen zag ik ergens tuxbox plugins te zijn. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
antigoon Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Ik dacht dat de softwareupdate die jij bedoelt, alleen de officiele release/drivers behelst. De plugins worden via de images zoals VTI, PLI... gemaakt en geleverd. VU+ duo - clone DM500 HD - multytenne45 twin ex dreambox 7000/7025 - ex relook 400 - ex Kathrein UFS-910
stefan.wolfrum Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Geplaatst: 24 juni 2010 de update van pli wordt via pli verzorgd, met de blauwe knop, via een online feed. zowel drivers als plugins als de rest. de vraag is nu of aqlleen gewijzigde files worden gedownload en vervangen of rigoreus alles. als ik kijk naar wat er langs komt (pli meldt dat netjes) krijg ik behoorlijk de indruk dat rigoreus alles wordt vervangen, het geheel duurt nl behoorlijk lang. zeker 5 minuten. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 voorheen had ik de dm800 met OoZoon erop die had ook een online software update je kon het echter ook per telnet updaten ipgk update && ipkg upgrade dan zie je ook wat allemaal geactualiseerd wordt dat was never nooit alles... volgens mij duurt het enkel zo lang omdat het een feed is met een bepaalde download snelheid, dat zou je in het Pli forum kunnen vragen. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Dat het zo lang duurt is niet normaal of je moet een hele langzame verbinding hebben. Normaal gesproken is het met een minuutje wel klaar. Het bijwerken duurt soms iets langer bij bepaalde onderdelen maar duurt ook zeker geen 5 minuten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen