Ga naar inhoud


[DM800HD C ] geen Discovery HD


degas

Aanbevolen berichten

Dag Allemaal,

 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb een DM800HD cable staan en alles loopt naar wens, zenderlijst zit er goed in ( regio 9004 ) ik heb alle freq. handmatig gescand na de update van 1-6-2010 maar krijg geen beeld op Discovery HD, komt het dat de lijst op de site van de digitale kabeltelevisie niet up to date is of doe ik iets verkeerd... ?

 

ik heb al een nieuwe Hirschmann versterker er tussen gezet en daarmee is het op andere zenders niet slechter geworden maar Discovery doet niets....

 

ik hoor het wel

 

Gr Degas

Link naar reactie
Delen op andere sites


graag, ga id die even proberen.

 

wel vreemd dat is alle freq. handmatig scan en toch geen beeld.

ik laat binnenkort even een meting doen of de signaalsterkte wel voldoende is, het kan natuurlijk ook bij ziggo liggen.

 

kun je hem hier uploaden of doe je dat bij de zenderlijsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de lijst, ik woon idd in het vormalige codas gebied, wat mij opvalt is dat jou cable.xml en die van mij volledig verschillend zijn...??? vreemd want ik heb in principe op alles beeld behalve discovery HD en Film 1 HD is het ontvangst erg slecht.

 

ik ga in ieder geval de freq. die jij in je cable.xml hebt staan handmatig scannen wie weet veranderd er hier iets door bedankt voor zover, ik laat je wel even weten hoe dit afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap er niks meer van...... ik heb jou freq. gescand en hij vind geen zender... ? nu heb ik mijn versterker nog even nagekeken en eerst volgas gedraaid en daarna ( op aanraden van een neef van me ) heel iets terug gedraaid en nu heb ik wel beeld... dus probleem opgelost, maar ik snap het niet.

 

conclusie : een versterker nooit volgas draaien altijd iets minder zetten dus op 98% ... vreemd toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had dus gewoon last van oversturing van je signaal.

Dat gebeurt wel vaker.

Maar wat ik niet snap is dat je de ontvanger laat scannen aan de hand van de cables xml. Als je die lijst compleet in je ontvanger drukt heb je in één keer beeld inclusief boeketten.

En in het voormalig cogas gebied wonen is ook niet mogelijk ;-)

 

De cogas bestaat gewoon nog en levert je de analoge signalen.

 

M.v.g.

 

The Pope

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...