Gast m0unta1n Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Kan iemand mij vertellen hoe ik video vanaf mijn pc naar mijn dreambox stream. Ik draai enigma2 en heb een dreambox 500hd.
Tonskidutch Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Hoi mOunta1n, welkom in het forum allereerst: video afspelen van pC naar dreambox wat voor soort video bestand? (bestandstype ~> achtervoegsel) -enkele kunnen direct worden afgespeeld middels "mounten" naar pc en gewoon via mediaplayer afspelen (als bestandstype dat de dreambox direct KAN afspelen) -enkele (die de dreambox als bestandstype niet direct KAN afspelen) worden per VLC.exe en de VLC-plugin op de dreambox gestreamt er is dus qua bestandstype een verschil hetgeen je methodiek / aanpak bepaald. VLC is te downloaden voor windows of linux VLC-plugin is gewoon te downloaden op je dreambox (indien alternatief image erop staat) met applicaties downloaden-extensies ciao o ja uitleg over VLC streamen is hier te vinden... duitstalige uitleg VLC streamen Apocalypse Sigarettes after Sex
Gast m0unta1n Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 het liefst mkv en divx bestanden. ik heb het geprobeerd om in de vlc plugin een server te maken met daarin het ip van mijn laptop. Maar na een tijdje zoeken komt er een error in beeld. Ook wanneer ik 'http://localhost:8080' invul in vlc op de pc. wat doe ik fout?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen