Ga naar inhoud


[Premium+ HD] CanalDigitaal ready installeren


Hoax

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik overweeg de premium + te kopen en zit wat sites en prijzen te vergelijken. Nu vraagt 1 site voor de volgende software aanpassingen 15 euro voor canaldigitaal ready en 10 euro voor laatste firmware installatie. Nu zit ik met de volgende vragen:

 

wat houdt canaldigitaal ready precies in? het toevoegen van fastscan optie voor canaldigitaal o.i.d?

 

En mn andere vraag is of er standaard een kaart lezer in zit die canaldigitaal kaartjes kan lezen, zo niet welke goedkope maar degelijke kaartlezer moet ik erbij kopen?

 

Zijn er hier mensen die problemen hebben met de azbox en canaldigitaal?

 

Vriendelijk bedankt voor jullie hulp alvast smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gok dat het ready te maken heeft met de installatie van een plugin om de interne kaartlezer te activeren.

Daar zijn ook step-by-step handleidingen voor op verschillende forums.

 

Overigens zou ik toch ook goed kijken naar andere aanbieders. Ik weet dat er winkels zijn die dit standaard al doen en ook de laatste FW erin zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen problemen met CD. De interne kaartlezer w rkt prima icm Multicas. Laatste firmware, Multicas en zenderlijst gewoon zelf doen, en zeker als dat 25 euri moet kosten...

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De actie om de azbox canal digitaal geschikt te maken is, na 10 minuten lezen als leek, in 2 minuten gepiept zonder linux kennis. Het enige dat je nodig hebt is een usb stick waar je de firmware op plaatst. Die prik je in de ontvanger, laat 'm even pruttelen, volg de azbox handleiding die je overal op 't net kunt vinden. Zoeken op "installeer nieuwe Azbox" doet al wonderen.

 

Daar 15 resp. 10 euro voor vragen vind ik echt afzetterij.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...