jopie Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Satvrienden Sinds een paar dagen een 800HD met Gemini 5.00 erop werkt maar vreemd Vroeger op de 7000 had ik onder de rode knop mijn Mult EPG staan en dat krijg ik niet meer voor elkaar. Nu vind ik het lastig. Is er iemand die daar iets meer over weet. BVD jo maas La Vida es Para DESFRUTAR !! oftewel HET LEVEN IS OM TE GENIETEN.!!
Kabeltje87 Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 DM800HD is enigma2 de DM7000 is enigma1 Er is wereld van verschil tussen beide. De graphische multi epg is onder enigma2 een pug-in. Maar ik weet wel niet of die onder Gemini standaard geïnstalleerd is. Indien niet dan kan die zonder problemen via applicaties toevoegd worden. Om de gebruiken: Houd de info knop eens lang ingedrukt en kies GraphMult EPG. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Tonskidutch Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 onder quickbutton misschien makkelijker inrichten ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen