twister Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 ik heb nog een extra vraag nav mijn schotel verven/schilderen. Kan een LNB helemaal overschilderd worden of dient het ontvangstgedeelte vrij te blijven?
vGnp Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Origineel bericht van: twister Kan een LNB helemaal overschilderd worden of dient het ontvangstgedeelte vrij te blijven? Wat je eens zou kunnen proberen is om eerst dunne plastic huishoudfolie over het ontvangstgedeelte heen te spannen, en daar verf op te smeren. Ik denk dat je dan je antwoord wel hebt. Laat het ons i.i.g. even weten! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
hvdh Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Ja het ontvangstgedeelte (de platte kant van de kap) moet vrij en schoon blijven. Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Ou-Tannu Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 eve lichtjes opschuren en het hecht prima hoor Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Ou-Tannu Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 als het nut heeft om hem te verven wil ik niet op ingaan maar op het even opruwen ( lichtjes schuren dus ) is niks nieuws he dat doe je met praktisch alles waar je wat verf over heen wilt hebben Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Kimble Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: twister Kan een LNB helemaal overschilderd worden of dient het ontvangstgedeelte vrij te blijven? Wat je eens zou kunnen proberen is om eerst dunne plastic huishoudfolie over het ontvangstgedeelte heen te spannen, en daar verf op te smeren. Ik denk dat je dan je antwoord wel hebt. Laat het ons i.i.g. even weten! vGnp Liefst als gronderingsmiddel "Loodmenie" werkt perfect.
satencom Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 als het goed is heeft hij het met Motip Hechtprimer gedaan ik denk dat het wel goed komt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
twister Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 het heeft even geduurd maar de LNB's zijn geverfd. Alleen de ontvangst kop heb ik toch maar niet gedaan. tzt zal ik wat foto's oploaden. nog bedankt voor de reacties.
satencom Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 ik ben benieuwt we wachten af Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
drz Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Origineel bericht van: twister het heeft even geduurd maar de LNB's zijn geverfd. Alleen de ontvangst kop heb ik toch maar niet gedaan. tzt zal ik wat foto's oploaden. nog bedankt voor de reacties. Wat iemand al opperde, zou je inderdaad wat huishoud folie kunnen spuiten met verf en deze voor je LNB ingang kunnen houden. Ik heb al gekke experimenten gedaan met het schilderen van een schotel, waarbij ik uiteindelijk een schotel op zijn rug had gelegd en een pot verf er in leeggoot. Dit had ik gedaan om te kijken of verf een nadelige invloed had op de ontvangst. Maar de ingang van en LNB schilderen had ik nooit gedaan, dus je zou de primeur hebben! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen