geronnimo Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Ik gebruik een Stab 120 rotor bij mijn VU+duo werkt bijna altijd goed met usals maar soms weigert hij te draaien, dan moet ik de vu helemaal uitzetten met de power knop en dan draait hij weer. Komt dit iemand bekent voor en weet iemand een oplossing ?
Tonskidutch Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 kijk eens naar je tunersettings menu instellingen tuner heb je daar tuner a doorgelust naar tuner b ??? ciao Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Geplaatst: 26 juni 2010 Bedankt voor je antwoord, ja dat heb ik gedaan en meestal draait hij prima, maar soms wil hij niet draaien terwijl ik niks veranderd heb het gebeurd dus gewoon spontaan zonder aanleiding.
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 niet dat ik zelf een 'crack ben' inzake draaibare schotels maar misschien is het verstandig eens je instellingen te tonen maak een osd schermafdruk van het menu tuner-configuratie en plak dat afbeeldinkie bij je volgende antwoord via bestandsbeheer ciao uhm o ja, en welk image kan misschien informatief zijn. Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen