seije017 Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 ik zoek een modem om inkomend ip adressen te blokken. ik heb hier een software server draaien waar men kan inloggen met ww en passw. nu heb ik last van dat men in wil loggen met oude oude passw en ww. en zoek een modem die inkomend ip verkeer kan blokken. de draytek vigor 2820 kan dit maar zijn er nog andere goedkopere modems.
seije017 Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Geplaatst: 24 juni 2010 nu z'n ding van de kpn speedtouch 780 daar gaat het niet mee lukken.
NINjak Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Je kan ook op de server zelf een firewall draaien om die adressen te blokken! Kan in ieder geval je modem zo blijven
seije017 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Geplaatst: 25 juni 2010 ik ben eerlijk gezegt op zoek naar een modem die dat kan.
Tonskidutch Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Origineel bericht van: seije017 nu z'n ding van de kpn speedtouch 780 daar gaat het niet mee lukken. als het zo'n extern geadministreerd 780 apparaat is neen inderdaad als het een intern geadministreerde is met telnet toegang dan> jazeker kan dat. het is echter een hele riedel aan commands en met juiste syntax ergens? had ik nog een uitleg over die telnet commando's van de 780 ciao pdf downloaden:pdf cli reference guide Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Gast aart44 Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Origineel bericht van: seije017 de link werkt niet hier. De link naar de PDF is goed dus kijk eens bij je zelf of alles goed staat.
Tonskidutch Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 op meerdere manieren kun je toch die pdf ophalen een simpele daarvan is je vult de zoekstring in op een search engine (zoals google : cli reference guide) en kijkt naar speedtouch 780 bij de gevonden hits let wel telnet editen van dergelijke instellingen is geen makkie ciao Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
seije017 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Geplaatst: 25 juni 2010 ga dus zoeken naar een modem die dat op een makkelijke manier kan . dus wie weet welke deze optie hebben.
Gast Kimble Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Heb geen ervaring met de Draytek, die het wel kan als ik het eea lees, maar wel ervaring met Linksys. Verdiep je eens in wat Linksys modem/routers. Zijn over het algemeen zeer gemakkelijk te configureren. Prijs is ook schappelijk.
seije017 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Geplaatst: 25 juni 2010 heb je er ook een type van. heb namelijk ook liever een linksys .
Gast Kimble Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Een Linksys/Cisco die Annex A is router/modem. De Linksys WAG320N-A 4-poorts Wireless-N Home ADSL2+ Modem Router. Kost rond de 119 Euro. ADSL, ADSL2 en ADSL2+ en draadloos tot 300 Mbps (802.11n) Voor VOIP moet je een extra adapter kopen. Geschikt voor BBNED Ja Geschikt voor KPN Ja Geschikt voor Tele2 Ja, alleen als gegevens bekend zijn Geschikt voor Alice Ja Geschikt voor BabyXL Ja
seije017 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Geplaatst: 25 juni 2010 kijk das een betere prijs dan de draytek. ga hem meteen bestellen. dank voor de tip !!.
Gast Kimble Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Zou eerst de handleiding lezen, kan je zo downloaden en dan weet je wat je koopt. Ook hoe in te stellen. Hebben 2 manuals (quickguide en een uitgebreidde versie met de mogelijkheden) Die modems van providers heb je maar te slikken en nu heb je de keus als je er één gaat kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen