gerard6 Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 Ik heb mijn twinhan pci kaart geinstalleerd op mijn computer en kan de duitse zender ARD (de eerste) niet meer ontvangen. ZDF is geen probleem. ARD staat twee maal vermeld in mijn lijst en op geen enkele is er beeld. Ik kan astra en hotbird ontvangen. Wat staat me te doen?
satencom Geplaatst: 24 juni 2010 Geplaatst: 24 juni 2010 je moet dit even in Google zetten twinhan pci kaart komt er heel wat info naar voren Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gerard6 Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb dat opgezocht op google maar ik denk dat deze firma niet meer bestaat. Zijn er nog andere informatiebronnen a.u.b.
Gast aart44 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Op Hotbird zit hij toch niet meer sinds het WK voetbal is hij weg dacht ik gelezen te hebben ZDF blijft wel op Hotbird. Op Astra 1 zou je gewoon beeld moeten hebben op de juiste freq 11836 H 27500 3/4 naam is geen ARD maar Das Erste.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen