odul Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Allen ,maakt het iets uit kwa stabliteit of nu de tegelvoet boven of in de grond steekt ? Dank voor reactie en suggesties Geel , Stad in de Kempen.
lucdec2 Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 In de grond zal sterker zijn vermoed ik. Zelf heb ik een oud betonnen regenputdeksel in de grond gedolven, waar ik een inox buis op geschroefd heb met inox schroeven. Is al meer dan 10 jaar superstabiel en nog altijd als nieuw
satencom Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 je dat is een goede op lossing dan zou ik het met tegels en al in de grond zetten kan hij geen kant meer op wel goed water pas zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 als je hem toch in de grond wilt gaan zetten kun je veel beter een stuk buis pakken die je in wat beton in de grond zet. Dat is veel goedkoper als een tegelvoet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen