Ga naar inhoud


nieuwe telefoon van Samsung maar nu de carkit nog


gerrit B

Aanbevolen berichten

Met vaderdag een nieuwe samsung telefoon GT-S5560 gekregen omdat mijn oude vertrouwde nokia 6310i steeds vaker uit viel.

 

Op zich een prachtige telefoon, maar die past natuurlijk niet meer in mijn nokia 91 carkit.

 

Ik heb hem al via mijn navigatie systeem laten lopen via bleu tooth maar dat is nog geen succes, vooral met het bellen zelf werkte mijn oude set veeeeeeeeel beter en handiger dan deze combinatie.

 

Wie weet een goede oplossing zodat ik:

- geen last krijg met mijnheer agent

- alles goed en duidelijk te verstaan is

- ik gebruik kan maken van de nrs. die in het toestel zijn opgeslagen,

- de radio meteen zachter gaat

- ik niet met van die dingen in of achter mijn oren hoef te zitten

- het toestel meteen weer wordt opgeladen (mijn auto is soms net een rijdend kantoor)

- niet elke keer weer aanmeldprocedure oid. hoef uit te voeren?

- het toestel gewoon weer vast zit en ik niet bij de eerste de beste remmentest dat ding weer ergens onder het dashboard moet gaan zoeken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet bellen in de auto lijkt mij het beste.

 

Zou verboden moeten worden. Handsfree bellen is nml. onzin. Het is net zo gevaarlijk als rijden met een paar biertjes!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een kleine zelfstandige bent en je naast het normale werk ook tevens de telefonist, administratie en storingsmonteur bent dan denk je daar wel anders over.

Daarnaast zijn er met alle files ed. momenten genoeg om zonder gevaar voor de omgeving even een klant te woord te staan.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Anders een parrot carkit systeem nemen, dat werkt universeel.

Inderdaad, kan ik alleen maar aanbevelen.
Met enige technische kennis is de Parrot zelf in te bouwen maar met enig speurwerk vind je leveranciers die het apparaat voor een redelijke prijs leveren en inbouwen.
Heb de Parrot CK3110 jaren met veel plezier gebruikt en ook veel kennissen en vrinden gebruiken dit type probleemloos.

Dit apparaat staat bekend dat het universeel inzetbaar is maar omdat de Samsung GT-S5560 nog niet in de Parrot compatibiliteitslijst (zie <HIER>) voorkomt zou ik toch voor alle zekerheid even checken of er bekende compatibiliteitsproblemen bekend zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Brodit heeft meestal wel een houder voor in de auto

 

Ik heb in mijn prive auto de nokia carkit met bluetooth deze wekt goed met verschillende telefoons (ook niet Nokia)

 

De parrot heb ik in mijn bedrijfsauto zitten en die werkt ook goed, valt soms wel tijdens een gesprek uit.

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een Parrot MKI 9200 die ik gebruik i.c.m. mijn Nokia N97, N96 en Samsung M8800. Werkt perfect en nooit last van uitval.

 

Zeker een aanrader!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde probleem... de Nokia 6210i (past in dezelfde carkit als de 6310i) viel ook regelmatig uit afhankelijk hoe je hem vastpakt... Ik heb het probleem opgelost door een "nieuwe" 6310i te bestellen in Duitsland. Hij is besteld, en moet nog geleverd worden... maar hij zou bestaan uit 'nieuwe ' onderdelen, en komt met 2 jaar garantie.

Als die het net als zijn voorganger ook weer 10 jaar uithoudt is het voor mij prima.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...