Ga naar inhoud


Filter voor Vuvuzela's Softwarematig


Snuffer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Psychosammie
. . . Ik hoef maar 3 seconden naar voetbal te kijken om dat te horen. . . .


. . . Ik hoef maar 3 seconden naar voetbal te kijken om dat te horen. . . . :D

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veer in m'n r33t... :D Heb ik toch niet voor niks zitten vogelen vandaag met een softequalizer en mijn synth.

 

Valt wel op dat die omroeper zijn stem al veel krachtiger was dan het achtergrond gezoem van die Vuvu's.

 

Mijn eindoordeel is dat het uiteindelijke gefilterde geluid wel een beetje het effect heeft van een stadium vol schreeuwende supporters. Kijkt fijner voor wie voetbal kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel

 

Ik vraag alles voor zo iets als dit krijg ik eerder een ban van 2 maanden dus bij mij is voorzichtigheid gewenst.

 

Het is al gevonden dus Devuvuzela.zip

 

@ Sjaak

 

De filters (software) op de FT9000 halen ook van alles en nog wat weg als je de curve goed insteld.

Dan kan dit ook minder worden ja toch.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Snuffer
Michel, Ik vraag alles voor zo iets als dit krijg ik eerder een ban van 2 maanden dus bij mij is voorzichtigheid gewenst.


Dat wordt het toch tijd dat je daar maar eens mee stopt.

Ik heb aan jouw verleden gezien dat jij die bans kreeg omdat je jezelf niet aan de regels hield door herhaaldelijk links te plaatsen naar winkels, of zelf spullen als handel aan te bieden in het te koop forum.

In de regels staat duidelijk dat het niet mag. Ofwel je post niets meer (dan weet je zeker dat je niets fout doet) ofwel je leest gewoon de regels en je houd je er aan.

Je gaat in ieder geval niet bij ieder bericht domme vragen stellen, want ik begin mij daar aan te ergeren. Je doet namelijk alsof wij een stel boemannen zijn en dat verkondig je ook nog eens met hele lelijke taal op andere forums, terwijl alle waarschuwingen die jij gekregen hebt gewoon duidelijk overtredingen van onze duidelijke regels waren en dus ook stuk voor stuk helemaal terecht waren.

Stop er dus mee!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon verbieden die krengen! Ben je overal vanaf. In Nederland zal dat wel gebeuren, net zoals megafoons en dergelijke.

 

En kom nu niet aan met Afrikaanse folklore, het onding is pas 10 jaar geleden door een mafkees in de markt gezet.

 

Het lijkt alsof het beter gaat nu de meeste zenders het geluid onderdrukken maar de echte emotie hoor je niet!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Van mij mogen ze iedereen met zo'n Vuvuzela hardwarematig filteren.


Tja, een mooiere mal als een Vuvuzela om vol te gieten met lood of zo is er niet om een hardwarematige filter te bouwen. eek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...