Moderator Matchless Geplaatst: 25 juni 2010 Moderator Geplaatst: 25 juni 2010 Ik wilde de video van Jack Parrow eens zien en ben daarom eens gaan tuben. Daarbij kwam ik andere muziek tegen (wat niet mijn smaak is) wat wel erg bekend in de oren klinkt.. Marianne Weber op z'n afrikaans klik Jack Parrow Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Psychosammie Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Lekkere meid, wel geluid uit zetten Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sverige Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Juanita du Plesses Ja die ken ik... heb een aantal cd's van haar. Jou Skaduwee is inderdaad een heel erg mooi nummer... maar ook Volmaakte kring en tussen woorde zijn een heel erg mooie nummers. Lianie May, Theuns Jordaan, Kurt Darren... allemaal Afrikaanstalige toppers. Voor de liefhebbers... luister eens naar de radio : www.uitsaaines.co.za de hele dag door Afrikaanse muziek! Ik luister hier al jaren naar! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Neptunus Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Lekkere meid, wel geluid uit zetten Lol! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Moderator Matchless Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Moderator Geplaatst: 25 juni 2010 Citaat: Lekkere meid, wel geluid uit zetten het ziet er idd gelijk beter uit Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Con Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Dan kies ik voor een van mijn favorieten Herman van Veen met "moenie weggaan nie", prachtig nummer. Moenie weggan nie HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
EL PIÑO Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Op dit moment is " " toch wel een van de fijnste Afrikaanse liedjes. Ook met Jack Parow trouwens. Goed luisteren en de tekst is prima te verstaan. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Elwin Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Cooler es Ekke is gewoon een onwijs vet nummer!
matthew_be_wvl Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Die Heuwels Fantasties zijn ook niet slecht! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Die Heuwels Fantasties zijn ook niet slecht! Nee, die zijn fantasties! Leuke en goeie muziek en hier de songtekstenhttp://www.dieheuwelsfantasties.za.net/lyrics/our-heritage.php
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen