sander1977 Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 Hi zoals eerder gemeld lukt het maar niet om alles goed afgesteld te krijgen Nu wil ik een sat finder kopen Ik heb een canal digitaal 19/23 kop erop zitten Ik zat te denken aan nu is mijn vraag kan je op deze zien of wel sat er nu gevonden word ik bedoel als ik het blok op 19 zet kan ik dan controleren of 23 ook goed is ja dat hoort wel maar op een of andere manier lukt dat dus niet deze finder kan je 2 koppen op aan sluiten maar ik heb maar 1 kabel want alles zit in de kop gebouwd
sander1977 Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Geplaatst: 25 juni 2010 thx mooi zo nu zitten er 2 uitgangen op de duo lnb 1 ik gebruik er 1 voor de slaapkamer en 1 voor de huiskamer ze geven allebei hetzelfde signaal door, lijkt me anders heb ik toch alleen in de huiskamer bv 23 en in de slaapkamer 19 of andersom
satencom Geplaatst: 25 juni 2010 Geplaatst: 25 juni 2010 die meter is prima werk uitstekend, de duo lnb heeft een interne DiSEqC Switch om te schakelen tussen de twee satellieten, en de twee aan sluit punten op de lnb geven beide satellieten door ,dus 1 aansluiting voor de huis kamer 19.2 en de 23,5 en 1 aansluiting voor de slaapkamer 19.2en de 23.5 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
sander1977 Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Geplaatst: 26 juni 2010 thx dan ga ik hem ff halen het ging er om om 2 satellieten te gelijk te vinden zodat ik eindelijk eens HD kan kijken
Tuneboy Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Ik gebruik ook al 2 jaar de digisat pro en is een top apparaatje om je schotel mee uit te richten. Ook zit er een zoemer op die luider gaat naar mate het signaal sterker wordt. Je motor kan je er ook mee aansturen zonder ontvanger. Greetz
satencom Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 ik heb er nog een zonder accu ,ik sluit er dan even een voeding op aan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tuneboy Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Tuneboy Je motor kan je er ook mee aansturen zonder ontvanger. Greetz Maar dan is het accuutje wel gauw leeg De mijne is nog van het eerste model dus zonder accuutje. Gewoon een adapter aansluiten en in stopcontact en gaan met de banaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen