Ga naar inhoud


Ned 1, 2 en 3 momenteel FTA


Devrim

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een grote groep gebruikers heeft al ca. 2 maanden last van korte beelduitval op voornamelijk ned1-3. CD erkent het probleem en heeft het 'de hoogste prioriteit' gegeven. Dat is nu een maand geleden...

 

Intussen hebben vooral de kijkers met de standaard CD bakkies last van beelduitval, soms volledig zwart beeld, soms 'gecodeerde uitzending' in beeld en sommige ontvangers lopen zelfs geheel vast na verloop van tijd.

 

'iedereen' weet dat het probleem niet optrad tijdens de noodgedwongen fta actie, derhalve ligt het voor de hand dat de codering dit probleem veroorzaakt.

 

Helaas moet CD dit een maand later eerst zelf ook nog een keer waarnemen om tot dezelfde conclusie te komen en in actie te komen. Dat is nou 'hoogste prioriteit'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Ik zeg terug naar seca 2 daar werkte alles goed mee


Seca 2 is volledig gekraakt en CDS kan dus niet terug naar seca 2

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Devrim
Origineel bericht van: Cobus R
Ik zeg terug naar seca 2 daar werkte alles goed mee


Seca 2 is volledig gekraakt en CDS kan dus niet terug naar seca 2


Is er al meer bekend wat CDS wil met de toegevoegde Viaccess 4.0 codering aan veel van hun zenders?

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Ik zeg terug naar seca 2 daar werkte alles goed mee

Inderdaad: de boel lag nagenoeg open en de legale kaartbezitter draaide voor de schade op.Seca2 is achterhaald.
Premiere in Duitsland is failliet gegegaan een een codering zo lek als een mandje.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft Sky wel interesse in de Nederlandse markt nadat CDS op de fles is gegaan nadat hun codering gefaald heeft :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik zag net dat bij mij alleen Ned. 1 en 2 ongecodeerd zijn.

CDS mag wel oppassen, want Frankrijk zond eerst ook voetbal ongecodeerd uit en heeft vreselijk op zijn lazer gekregen van de FIFA, en is nu voorzichtiger en codeert op de 5 west nu wel alleen het voetbal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: GHP
Misschien heeft Sky wel interesse in de Nederlandse markt nadat CDS op de fles is gegaan nadat hun codering gefaald heeft :D

Nou ik denk het niet, Sky heeft moeite genoeg om zelf het hoofd boven water te houden, veel zenders uit hun pakket gaan naar het Fta (echte naam wordt gesencureerd)platform toe. De leegloop is daar ook al begonnen. cry


Ik denk dat Sjaak hier gelijk gaat krijgen en deze abbo's zijn waarschijlijk ook de eerste bezuinigen in ons huishoudboekje. En de eindbalans in onze huishoudboekejs gaat er de komende tijden denk ik in heel Europa hard op achteruit, meer uitgeven met minder inkomen.

On topic:
Ik denk niet dat CD de schuld moet krijgen van een fout die in de codering zit maar eerder de seca3 programmeurs die hiervoor veranwoordelijk zijn.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie schuld hieraan heeft is niet van belang. Dat zoekt canaldigitaal maar uit met de Kudelski group ...

Maar CanalDigitaal is en blijft wel verantwoordelijk naar hun abonnement houders.

 

Een kaart waar de codering geheel of gedeeltelijk niet meer van werkt voor het abonnement waar de klant voor heeft betaald zal gewoon vervangen moeten worden..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dat de verantwoording bij CD zit.

Maar ondernemers maken het altijd wel een keertje mee dat hun leverancier ze in de steek laat en ik kijk even door de bril van CD als ondernemer.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...