Ga naar inhoud

Wavefrontier T90 zonder merk of logo: ben ik genept?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Ok, laten we er vanuit gaan dat Wavefrontier de enige echte is.

Dan hebben we dus al 3 look-a-likes................ crazy

En worden die toevallig niet allemaal in dezelfde fabriek gemaakt?? laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Kimble
Ok, laten we er vanuit gaan dat Wavefrontier de enige echte is.

Dan hebben we dus al 3 look-a-likes................ crazy

En worden die toevallig niet allemaal in dezelfde fabriek gemaakt?? laugh

Wokkenland = China laugh
Geplaatst:

Antwoord van de Roermondse satellietzaak:

Goedendag Meneer <piep>,

De schotel worden al ruim 1 jaar niet meer voorzien van een logo, maar de kwaliteit is wel verbeterd.

Mocht u niet tevreden zijn met deze schotel dan kunt u deze uiterraard kostenloos retour sturen of laten ophalen door ons.

A.J.

Tja...

T90

2 x Slingbox solo

Geplaatst:

nou ...

dat is toch alleszins aardig en staat dus niet ter discussie.

of m'n wok nu door italiaanse handen is gemaakt of door gineese.

aan jou de keus, staat er letterlijk.

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:
Origineel bericht van: wernert
Antwoord van de Roermondse satellietzaak:

Goedendag Meneer <piep>,

De schotel worden al ruim 1 jaar niet meer voorzien van een logo, maar de kwaliteit is wel verbeterd.

Mocht u niet tevreden zijn met deze schotel dan kunt u deze uiterraard kostenloos retour sturen of laten ophalen door ons.

A.J.

Tja...

Een Wavefrontier is iets anders als een Triax, als ik je handtekening zo mag lezen. wink
Geplaatst:

Als ze adverteren met een afwijkend plaatje, dan kan je als shop vragen verwachten.

Echter is het wel netjes dat je het mag retourneren.

Als andere shops deze zelfde schotel zonder naam aanbieden tegen een flink goedkopere prijs, dan zou ik mij bedonderd voelen. Eerlijkheid is voor mij wel een pré als het om dit soort zaken gaat.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Waarschijnlijk is het gewoon een echte merkschotel, alleen een OEM versie. Dus zonder merk stickertjes. De locale installateur kan er dan zijn eigen sticker op plakken.

Bijna alle merken doen dit op deze manier. Het ontbreken van de merk stickers maakt de schotel iets goedkoper. Triax is ook zo'n merk die non branded schotels verkoopt, zelfs zonder doos. Bulkschotels noemen ze dat geloof ik.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:
Origineel bericht van: prutsie
Waarschijnlijk is het gewoon een echte merkschotel, alleen een OEM versie. Dus zonder merk stickertjes. De locale installateur kan er dan zijn eigen sticker op plakken.
Bijna alle merken doen dit op deze manier. Het ontbreken van de merk stickers maakt de schotel iets goedkoper. Triax is ook zo'n merk die non branded schotels verkoopt, zelfs zonder doos. Bulkschotels noemen ze dat geloof ik.

groeten,
Peter.

Jij begrijpt hoe het zit! cool

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Toch wel gek die wokken.

Ik heb een T90 zonder logo en deze staat nu ongeveer 3 jaar opgesteld zonder probleem en zonder roest aan de bouten.

Een kameraad heeft een 'originele' met het logo op en al zijn bouten zijn aan het roesten.

Geplaatst:

nou dan nu de uitleg gegeven door onze Amerikaanse vrienden zelf.

Ik heb in het verleden ook eentje besteld ergens en kreeg een merkloze dus ben ik dan maar de maker zelf gaan contacteren.

Dit was hun antwoord (wel vertaald van Engels naar NL :-) )

Geachte,

deze schotels worden in dezelfde fabriek gemaakt als onze schotels, enkel onze schotels worden voorzien van een opdruk en ons kleur van schotel mag niet gebruikt worden door derden.

Door het vermelden van een serienummer voorzien wij voor onze klanten een extra service. Zij kunnen bij ons terecht met al hun vragen over onze WaveFrontier.

Merkloze of niet bedrukte schotels ondersteunen wij niet.

dus de conclusie, ze zijn identiek !

trouwens velen weten dat niet (maar is net vermeld hier), maar je bij triax ook perfect niet gemerkte triax schotels kopen, of zelfs vragen aan triax om je logo erop te zetten (mits min afname)

deze schotels koop je in bulk. dus opeengestapeld op een pallet.

Ik verdenk dat er meer boxen gecloned worden dan schotels.

Er zijn maar een paar wokstampers :-)

hopelijk ben je wat meer op je gemak :-)

ooh en dit nog : mijn T90's die ik heb, zette, hangen nog allemaal aan de muur en werken uitstekend...en zijn geen "echte" WaveFrontiers.

Geplaatst:

Je kunt ze ook laten maken met je eigen opdruk cool Heb al een fabrikant gevonden in China.

Denk wel dat je minstens een paar duizend moet afnemen eek

vGnp

post-40989-1318261038,4016_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Citaat:

Ik heb er 1000 besteld met het logo "Sjaak Frontier" in de kleur Kreta blauw zoals die van mijn huis laugh

Als je ze maar niet verkoopt alsof het een orginele Wavefrontier is, gemaakt door het bedrijf Wavefrontier, lijkt mij niks aan de hand. cool

T90

2 x Slingbox solo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen