Ga naar inhoud


Internet browser die ook wachtwoorden opslaat en opnieuw kan gebruiken


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik gebruik nu als internet browser Mozilla Firefox.

Deze kan al mijn favorieten en gebruikersnamen met wachtwoorden opslaan, zodat ik deze bij een hernieuwde installatie weer terug kan zetten.

 

Echter ben ik niet zo tevreden over deze browser, en wil een andere gaan gebruiken.

 

Met welke internet browser kan ik de favorieten, gebruikersnamen en wachtwoorden apart opslaan, zodat ik deze bij een hernieuwde installatie makkelijk weer terug kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk eens naar xmarks.. een plugin voor firefox, maar kan ook bij andere browsers gebruikt worden. Het eerste wat ik altijd installeer bij firefox. Al mijn machines lopen altijd gelijk qua favorieten.

 

Maar wat bevalt er dan niet aan firefox?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook een plugin probleem. Ik heb deze melding zelden of nooit... en met de laatste versie zou alleen een tab kunnen crashen maar niet de hele browser.

 

Toevallig niet iets van Google toolbar of iets dergelijks?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Lijkt me ook een plugin probleem....

Dat dacht ik in 1e instantie ook want ook bij mij crashte Firefox regelmatig met de verwijzing naar Foxit Reader.
Maar ook nadat ik Foxit Reader door Adobe Reader had vervangen is FF nog 2 keer gecrasht.
Ik heb nu 3.6.6 geïnstalleerd en nu maar afwachten.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...