Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Dan is er de Tandberg Ericcson 8200 series...die moet je daarvoor bestellen. En Wegener heeft zeker wel iets. Misschien als OEM Ik ben verbaast dat er consumer ontvangers zijn die dit kunnen ontvangen. Is absoluut een topprestatie. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mrbeam Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Dan is er de Tandberg Ericcson 8200 series...die moet je daarvoor bestellen. Ook niet :-( Origineel bericht van: Drs. IJzerbout En Wegener heeft zeker wel iets. Misschien als OEM Ben ik niet bekend mee. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
crammikske Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Geplaatst: 29 juni 2010 m.a.w.: niemand met een dreambox kan deze kanalen ontvangen :-) allemaal bedankt om dit te testen. Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
cookie monster Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Origineel bericht van: cookie monster 12661 V 555 3/4 signaal 4C Nokia 9200 12660 V DVB-S/MPEG-2 477 1/2 Antenne Bayern Nokia zegt Sigbaaal 82 - 84 Click da pic: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Wie kan die ookk ontvange ?? (SR 477) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Ou-Tannu Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 mij lukt t niet of mn wok staat niet goed genoeg uitgericht of mn DVB kaart snapt er gewoon geen biet van Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
René Verbiest Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Met mijn VANTAGE HD 8000S heb ik ze ingelezen, tot mijn stomme verbazing las hij ze nog in ook, signaal +/- 83% en 80%. Maar toen ik ze wilde beluisteren was er wel signaal, maar kreeg ik enkel een berichtje dat er geen audio/video signaal gevonden werd. Geen geluid dus. Ook net weer even ervoor gehad, niks, nakkes, nada en weer diezelfde berichtjes. Zéér vreemd. Hebben meer mensen hier last van? Wordt er in een speciale techniek uitgezonden, soms?
de vrije fries Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 hoi, wat voor softwareversie heb je op de vantage hd 8000s? met mijn softwareversie kan ik geen symbolrate onder de 1000 in geven. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
René Verbiest Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Origineel bericht van: de vrije fries hoi, wat voor softwareversie heb je op de vantage hd 8000s? met mijn softwareversie kan ik geen symbolrate onder de 1000 in geven. Mijn software versie is: 02.55.02T-O, dit is wel een EMU versie.
Gast sattaz Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: cookie monster Wie kan die ookk ontvange ?? (SR 477) @cookie monster, Die ontvang ik met mijn AZBox HD Premium Plus Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: René Verbiest Zéér vreemd. Hebben meer mensen hier last van? Wordt er in een speciale techniek uitgezonden, soms? @René Verbiest, De meeste mensen hebben hier last van, ook ik. Er wordt in AAC uitgezonden. Daarbij heb je een speciale decoder nodig. Met vriendelijke groeten sattaz
René Verbiest Geplaatst: 11 juli 2010 Geplaatst: 11 juli 2010 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: René Verbiest Zéér vreemd. Hebben meer mensen hier last van? Wordt er in een speciale techniek uitgezonden, soms? @René Verbiest, De meeste mensen hebben hier last van, ook ik. Er wordt in AAC uitgezonden. Daarbij heb je een speciale decoder nodig. Met vriendelijke groeten sattaz Sattaz, laatstgeleden was er een Zuid Afrikaanse zender FTA, nog voor de start van het WK Voetbal. Deze zond ook het geluid uit in AAC en er waren veel gebruikers die dit geluid i.d.d. niet konden ontvangen. Mijn Vantage HD8000s ontving dit echter wel. Nu is het zo, dat ik intussen een software upgrade heb uitgevoerd, mogelijk dat dit de oorzaak is. In beide gevallen gaat het om EMU software.
de vrije fries Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 hoi, @ rene verbiest : klopt het dat je dus met emu versie 02.55.02T.0 wel een 3 cijferige sr in kunt geven? ik werk nog met de 02.49.02 versie waar dit niet mogelijk is ik gebruik dez versie nog daar deze zeer stabiel is groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
René Verbiest Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Origineel bericht van: de vrije fries hoi, @ rene verbiest : klopt het dat je dus met emu versie 02.55.02T.0 wel een 3 cijferige sr in kunt geven? ik werk nog met de 02.49.02 versie waar dit niet mogelijk is ik gebruik dez versie nog daar deze zeer stabiel is Ja, ik wist dat ook niet, maar hij las ze in en sloeg ze op.
cookie monster Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: cookie monster Wie kan die ookk ontvange ?? (SR 477) @cookie monster, Die ontvang ik met mijn AZBox HD Premium Plus Met vriendelijke groeten sattaz ah C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen