Gast buizer Geplaatst: 27 juni 2010 Geplaatst: 27 juni 2010 Ik moet mijn T90 opnieuw gaan opzetten en wil eens al mijn 10 LNB's gaan gebruiken. Om te beginnen moet ik een keuze maken uit de diverse sat's die er zijn. Nu ben ik een 'Nederlander' en heb geen speficieke voorkeur (behalve natuurlijk wel de NL zenders). Welke sat's kan ik het beste dan kiezen (bij voorkeur wel HD zenders...). Kortom wat zijn nu de meest gebruikte/leukste sat's waar je wat aan hebt. (spreek alleen NL, EN, DE) Welke settinglijst is de meest geschikte om te gebruiken (die ook vaak wordt geupdate). Is dit Joske of toch Henksat wavefrontier? Graag hulp, zodat ik de xls kan gaan invullen om de middelste LNB te bepalen etc...
Gast SatMann Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 deze vraag zou je beter stellen in het juiste stukje forum. je zal daar meer reactie op krijgen.
hemertje Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 deze gebruik ik: WaveFrontier T90: 28.2e | 23.5e | 19.2e | 16e | 13e | 10e | 9e | 7e | 4.8e | 0.8w | 5w | 8w | 12.5w al kijk ik in de praktijk hoofdzakelijk alleen naar 19.2E en 23.5E DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Tonskidutch Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 misschien kan hemertje die settingslijst eens online plaatsen 10 of 12 is geen probleem heb je in ieder geval een fraaie basis die evenwel altijd nog te bewerken is met dreamboxedit. ciao Second Life Mungo Parker
hemertje Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 ik gebruik de henksat wave lijst, maar je kan ook een draaibare lijst nemen en die aanpassen naar de satellieten die je dan kunt ontvangen joske hoef je niet te proberen die is al meer dan een jaar oud DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen