Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag zou ik advies willen over wat ik kan/moet aanschaffen om tv te kijken via satelliet. Wel heb ik een paar eisen.

Ik ben helemaal nieuw in het satelliet wereldje en zie door de bomen het bos niet meer.

Wat ik graag wil is een ontvanger met harde schijf en opname/pauze functie en tijdens opname kunnen kijken naar een andere zender.

Ook wil ik tv kunnen kijken op een tweede tv en onafhankelijk kunnen zappen op beide tv's.

Ik wil BBC1 en BBC2 kunnen ontvangen, is hiervoor een triple-sat noodzakelijk?

Zoveel mogelijk HD zenders.

Ikzelf zat denken aan een pakket bij Canal Digitaal eventueel met internet en bellen erbij via Online.

Maar volgens mij kunnen zij niet aan al mijn eisen voldoen.

Wat te doen, graag advies.

Geplaatst:

je zou er voor kunnen kiezen voor het pakket bij Canal Digitaal en een tweede losse hd ontvanger er bij

de Philips dsr 8121 heeft deze mogelijkheden

HDTV PVR ontvanger met 320 GB. harddisk. Twin tuner, 1 x kijken 1 x opnemen. Alfanummeriek display. Meerdaagse EPG, HDMI met Teletekst. Geschikt voor Astra 1-2-3.

en de Hotbird

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Dat klinkt goed smile

Ik zat zelf te denken aan het EntertainmentHD pakket.

Kan ik Astra 1 t/m 3 en hotbird tegelijker tijd ontvangen?

Er daarmee kan ik zeker weten BBC 1 en 2 ontvangen?

Geplaatst:

als je een tweede tv wilt gebruiken, dat kan weer niet met de Canal Digitaal Multytenne

wand die heeft maar twee aan sluitingen die heb je nodig voor de Philips dsr 8121

eigenlijk heb je een schotel nodig met lnb's die vier aan sluitingen heeft

maar het EntertainmentHD pakket is verder prima

maar voor de goede info zou ik even bellen wat er alle maal mogelijk is

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik