Hemant Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Hi, Ik wil mijn DM800 multiboot maken. Hij draait nu Gemini 5.0. Er zit een schijf in van 160GB en een USB die kan ik gewoon zie in het menu van de DM800. Als ik met Flashwizard pro een connectie maak dan ziet hij de schijf en de USB niet. Ook mounten lukt niet. Ik gebruik versie 4.0. Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
satvet Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Tsja, FWP is ook enkel voor E1 boxen, niet voor E2. Genoeg info op het board over wat je wel moet gebruiken, dacht Barry Allen.
Gast Jeroensky Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Je bent op de hoogte van eventuele consequenties die je hebt bij multiboot? (bv kernel & driver versie verschillen en bijkomende conflicten, bestandsysteem indeling verschillen, om maar wat te noemen.) Mag ik vragen waarom je multiboot wilt? Ikzelf zie er het nut niet van in. Binnen 4 minuten ben ik van image gewisseld inclusief settings. Maar ik ben tevreden met huidige image, andere images voegen niks toe vergeleken met hetgeen wat ik nu gebruik. Ik zie multiboot op enigma2 tuner als: Alle ubuntu versies op een pc. Da's overbodig, omdat je een versie hetzelfde kan maken en laten doen. Maar ja als Linux gebruiker op computer zie je dat sneller in dan als windows gebruiker.(je denkt dan anders over het gebruikte OS, bv non vendor lockin)
Hemant Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Geplaatst: 29 juni 2010 Ok thanx ik dacht dat de nieuwe versie dat wel zou kunnen. Heb inderdaad geen zin om de barry allen te doen dus blijf ik het maar oude de oude manier proberen. Ben ondertussen overgestapt naar Nabilo en dat draait een stuk stabieler. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Neptunus Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Multiboot wordt ook door bijvoorbeeld Pli niet ondersteund, niet aan beginnen, komen alleen maar conflicten van. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen