Elwin Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Ik probeer een nieuwe transponder toe te voegen op Astra 2. Dit gaat niet. Zodra ik aangeef dat ik een nieuwe transponder wil toevoegen start de ontvanger automatisch opnieuw op... Meer mensen met dit probleem?
Elwin Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Geplaatst: 28 juni 2010 Ik heb al geprobeerd nieuwe firmware erin te zetten, de fabrieksinstellingen helemaal op nul te zetten, maar nog steeds hetzelfde probleem...
Gast aart44 Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Nooit gehoord of gelezen hoe doe je het dan precies?? Hier doe ik het menu handmatig zoeken kies de juiste satelliet groene knop transponder toevoegen. Zit je aan je maximaal aantal transponders misschien hoeveel dat er zijn weet ik ook niet precies maar wis anders een paar honderd radio zenders.
jedeje Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Ook nog nooit problemen gehad met het toevoegen via de menu's. Het lukt wel om de settings op USB te zetten, via de PC editor een transponder toe te voegen en dan terugplaatsen in de ontvanger? Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Elwin Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Geplaatst: 29 juni 2010 Origineel bericht van: aart44 Nooit gehoord of gelezen hoe doe je het dan precies?? Hier doe ik het menu handmatig zoeken kies de juiste satelliet groene knop transponder toevoegen. Zit je aan je maximaal aantal transponders misschien hoeveel dat er zijn weet ik ook niet precies maar wis anders een paar honderd radio zenders. Ja, zo doe ik het normaal dus. En ook elke keer. Er staan dus vast veel frequenties dubbel in. Misschien is dat het probleem. Heb hem al helemaal gereset. Zenderlijst opnieuw ingeladen. En één frequentie verwijdert. Nu lijkt ie het weer te doen. Heel raar dat ie zomaar ineens opnieuw opstart...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen